Witam !
Mam pytanie czy zakładał ktoś instalację lpg do samochodu z silnikiem diesla.
Chodzi mi o oryginalną instalację zakładaną w ASO lub autoryzowanym warsztacie.
Czy producent SY akceptuje takie instalacje, czy wpływają one na gwarancję samochodu.
I ostatnie pytanie, jakie są wrażenia z jazdy i jakie oszczędności w kosztach jazdy,
jednym słowem czy to się opłaci ?
Pozdrawiam
Sławek
Instalacja lpg do silnika diesla
Tutaj możemy porozmawiać na wszystkie tematy, niekoniecznie związane z motoryzacją
- kawa62
- Stały bywalec
- Posty: 345
- Rejestracja: 08 maja 2011, 20:07
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
-
- Stały bywalec
- Posty: 708
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Instalacja lpg do silnika diesla
Postautor: trol48 » 30 cze 2017, 20:55
homologacja danego sam. wszystko wyjasnia, oplacalne tylko w TIRach,cena instalki do wartości sam. i spalania, ja mam ale samoróbke czyli nie dla Ciebie
-
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 gru 2016, 12:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Zamość Lubelskie
Re: Instalacja lpg do silnika diesla
Postautor: Mesio750 » 05 sie 2017, 20:35
Brat ma w iveco daily zamontowana solaris diezel. Powiem cena takiej instalacji absolutnie nie adekwatna do komponentow... Cena gdzies kolo 4.5tys a elementy sa identyczne jak przy zwyklej instalacji sekwencyjnej z tym ze masz 2wtryskiwacze zamiast 4.
Pali ok 2-3litry ropy mniej ale na to miejsce pali 5-6 litrow gazu. Oszczedniaci na poziomie ok 5zl na 100km.
Mocy faktycznie ma wiecej jak sie zalaczy gaz to ciagnie jak glupie.
Cos takiego widze tylko tam gdzie ta moc faktycznie jest potrzebna np. ciezarowka albo przeladowany bus
Po montazu dostajesz wszystkie papiery do homologacji i wbicia tego w dowod. Na przegladzie zamiast 100zl placisz ok 170zl bo masz gaz.
Pali ok 2-3litry ropy mniej ale na to miejsce pali 5-6 litrow gazu. Oszczedniaci na poziomie ok 5zl na 100km.
Mocy faktycznie ma wiecej jak sie zalaczy gaz to ciagnie jak glupie.
Cos takiego widze tylko tam gdzie ta moc faktycznie jest potrzebna np. ciezarowka albo przeladowany bus

Po montazu dostajesz wszystkie papiery do homologacji i wbicia tego w dowod. Na przegladzie zamiast 100zl placisz ok 170zl bo masz gaz.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość