Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Tutaj zamieszczamy opinie,a także adresy, telefony o warsztatach specjalizujących się w naprawach marki Ssangyong.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:22
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: Martrax » 04 cze 2016, 15:00
to bardzo dziwne mam rexia i wszystko widzi na delphi skrzynie tez dzisiaj kasowałem bledy nie pisz głupot tylko sprawdz zapraszam za darmo ci go podloncze...
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: Consool » 04 cze 2016, 16:52
Pisze jak bylo w moim poprzednim warsztacie, gdzie mieli interfejs Delphi i nie byli w stanie odczytac bledow skrzyni ani czujnikow predkosci w kolach, Ale jeśli Twój czyta to super
I nie bierz tego personalnie..... bo tego nie lubię 


-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:22
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: Martrax » 04 cze 2016, 20:30
witam ok. co powiecie o błedzie P1254????bo własnie przerabiam temat z Reksiem klienta...(czy otworzyć nowy temat?)
- artega7
- Stały bywalec
- Posty: 219
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 21:46
- Model: Korando C (2011-)
- Rok produkcji: 2013
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: artega7 » 04 cze 2016, 22:51
tu coś masz o tym błędzie
bledy-p1148-i-p1254-t3894.html
bledy-p1148-i-p1254-t3894.html
Korando C, 2.0 150KM diesel, Quartz, 4x4, 2013r.
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
Opis mojego auta

Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:22
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: Martrax » 04 cze 2016, 23:54
wiec zaczne od tego ze bład 1254 zaczoł sie pojawiac w rexiu przy predkosci 140km/h ,pompa wymieniona i wtryski od mojego rexia i to samo tylko ze teraz po wcisniecu mocniej gazu, instalacja przemiezona do pcu i wszystko ok , czujnik cisnienia w listwie wymieniony a błod jest nadal ...teraz zostala wymiana pcu ...jak wymienie to napisze jakie postepy ...jak byscie mieli jakies sugestie to poprosze o podpowiec
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: sematpl » 07 cze 2016, 14:24
Przyszedł wyczekiwany interfejs, dzisiaj go podłączę i przetestuję jak czyta błędy i jakie mi tam w aucie siedzą 
PS. gdyby ktoś potrzebował zeskanować to służę pomocą

PS. gdyby ktoś potrzebował zeskanować to służę pomocą

- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: sematpl » 07 cze 2016, 18:49
Panowie i Panie 
Błąd jaki znowu mi się pojawił od ostatniej diagnozy to:
P0400 i P1235
Niby czujnik wymieniłem, sprawdzę wtyczki jeszcze czy dobrze wyczyściłem, jakiś pomysł z tym P0400, czyściłem EGR, ale jak widać to nic nie dało :/

Błąd jaki znowu mi się pojawił od ostatniej diagnozy to:
P0400 i P1235
Niby czujnik wymieniłem, sprawdzę wtyczki jeszcze czy dobrze wyczyściłem, jakiś pomysł z tym P0400, czyściłem EGR, ale jak widać to nic nie dało :/
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: Consool » 07 cze 2016, 19:30
Za pracę egr odpowiada jeszcze modulator, i może trzeba by było albo wymienić albo wyczyścić filterki... ale niech się jeszcze koledzy wypowiedzą
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:22
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: Martrax » 07 cze 2016, 21:29
witam kolega ma racje modulatory wyczysc albo zamien z tym od turba sa takie same...ja jutro zmieniam kompa przy rexiu i zobacze co z tym blendem 1254 czy bedzie...
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: sematpl » 07 cze 2016, 21:48
Dzięki za odpowiedzi 
Ogólnie rzecz biorąc modulatory wymieniłem obydwa na nowe, więc spróbuję podmienić EGR i zobaczymy czy pomoże, bo to jedyne co mi przychodzi do głowy, koledzy co wy na to ?

Ogólnie rzecz biorąc modulatory wymieniłem obydwa na nowe, więc spróbuję podmienić EGR i zobaczymy czy pomoże, bo to jedyne co mi przychodzi do głowy, koledzy co wy na to ?

- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: Consool » 08 cze 2016, 8:24
No ciekawe czy pomoże, ale kto wie może to akurat będzie trafny strzał. Po sprawdzaj jeszcze czy nie masz nieszczelności w rurach od chłodnicy egr u mnie kiedyś zrobiła się dziurka i były nieźle jaja ... pękła na harmonijce i ciężko było ja znaleźć aż po pewnym czasie osad spalin zauważyłem ... wymieniłem i po sprawie 

- realista
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 04 maja 2016, 23:02
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: realista » 08 cze 2016, 23:10
Bardzo dobry do SY oraz innych Koreańczyków jest Gscan. Tester robiony w Korei przez koreańską firmę więc wymiata te auta. Znajomy ma u siebie i potwierdza, że do Japończyków i Koreańczyków nic lepszego nie ma. Więcej szczegółów można znaleźć w necie np. na www.gscan.com.pl
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: sematpl » 08 cze 2016, 23:55
Wszystko spoko, ale do zastosowań domowych tester za 12 tys jest poza moim zasięgiem 

- realista
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 04 maja 2016, 23:02
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: realista » 09 cze 2016, 23:23
Nie tylko poza twoim
Myślę, że każdego z nas
Ale warto wiedzieć który serwis ma takie cudo i sobie poradzi z naszymi SY.


- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Interfejs diagnostyczny Poznań/okolice
Postautor: sematpl » 10 cze 2016, 22:07
Realista - zgadza się
jak gdzieś znajdę taki serwis to na pewno dam znać, aczkolwiek na chwilę obecną EasyDiag w 100% daje radę 
Panowie i Panie podmieniłem EGR'a (fakt EGR używany, ale mój po czyszczeniu i ten używany nie dawałby rady hmmm), ale cholercia dalej wyskakuje błąd:
P0400 - EGR FAULT
P1235 - VGT OPERATION FAULT
Modulatory są wymienione obydwa na zamienniki, zgodne w 100%, aczkolwiek już totalnie sam nie wiem co tutaj zdziałać.
Jakieś sugestie czego szukać ?


Panowie i Panie podmieniłem EGR'a (fakt EGR używany, ale mój po czyszczeniu i ten używany nie dawałby rady hmmm), ale cholercia dalej wyskakuje błąd:
P0400 - EGR FAULT
P1235 - VGT OPERATION FAULT
Modulatory są wymienione obydwa na zamienniki, zgodne w 100%, aczkolwiek już totalnie sam nie wiem co tutaj zdziałać.
Jakieś sugestie czego szukać ?

Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości