Kiedy 4h a kiedy 2h
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: czarny88dnb » 28 lut 2013, 1:26
Witam jestem posiadaczem Musso 2.9 D auto troche topornie sie rozpedza , lepiej jakby na 4h i tu moje pytanie czy 4 h moze byc zapiete caly czas ????
- bartsmigiel
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 18 maja 2011, 22:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Śmigiel (WLKP)
Re: Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: bartsmigiel » 28 lut 2013, 8:02
Temat był omawiany, pytanie zadawane było dziesiątki razy! podpowiem tylko, że w niektórymi musso można (wręcz trzeba), w innych zaś zapinasz napędy tylko na niestabilnej nawierzchni. Resztę sobie doszukaj search.php Pozdrawiam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 sty 2012, 21:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: czarny88dnb » 28 lut 2013, 19:35
No fajnie kolego za podowiedz szkoda ze nasza polska mentalnosc jest taka a nie inna ze gdy czlowiek o cos pyta to dostaje szereg odpowiedzi nie na temat:-)
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: Nikka » 28 lut 2013, 19:40
czarny88dnb pisze:No fajnie kolego za podowiedz szkoda ze nasza polska mentalnosc jest taka a nie inna ze gdy czlowiek o cos pyta to dostaje szereg odpowiedzi nie na temat:-)
mam ten sam problem, bo każde auto jest inne i owszem, opisów na forum multum, ale jesli ktos nie zna zasad działania i całej tej reszty mającej związek z napędami, to za cholere nie wywnioskuje czy może używać czy tez nie i dlaczego. i czasami szarak potrzebuje odpowiedzi po polsku i ludzku, nie po mechanicznemu. bo dla mnie zupełnie niezrozumiałym jest, że jedne auta mają 4h inne 4wd a jeszcze inne cos innego i jedni jeżdżą na 4 kółkach ciągle mimo, że mogą rozłączyć, inni rozłączają bo nie powinni itd.
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
- YelonkoskY
- Stały bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 26 lut 2011, 17:31
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Tak zwana Stolyca
Re: Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: YelonkoskY » 28 lut 2013, 21:45
No tośmy się dowiedzieli
Ja u siebie w okolicach 60/70-tki zaczynam słyszeć jakiś "chrobot" a gdy rozłączam to wspomniane zjawisko ustaje dlatego zapobiegawczo na suchym jeżdżę na 2H a 4H uruchamiam tylko gdy widzę, że sytuacja będzie tego wymagała (śnieg, błoto, etc.). Oczywiście w ekstremalnych sytuacjach lubię skusić się na 4L ale za cholerę nie wiem jaka jest prawidłowa metodologia posługiwania się tymi napędami bo to mój pierwszy związek z takim autem więc zapobiegawczo postępuję tak jak z moją kobietą - delikatnie i z wyczuciem 


- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: krzychu » 01 mar 2013, 6:23
YelonkoskY pisze:zapobiegawczo postępuję tak jak z moją kobietą - delikatnie i z wyczuciem
Ciekawe czy Magda jest tego samego zdania


Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: SLAVCO1983 » 06 mar 2013, 18:26
A ja Was zaskoczę chyba i powiem Wam że swoim Muskiem niejednokrotnie posuwałem już jakieś 110-120 z 4H i nie miałem z nim problemu 


-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Kiedy 4h a kiedy 2h
Postautor: Ptasiek » 06 mar 2013, 18:33
Ja w Korando na jesieni blokuję piasty manualnie i zawsze używam przodu jak tylko jest mokro a o gorszej pogodzie nie wspomnę. Spokojnie bez żadnych większych problemów po asfaltowych drogach jeżdżę nieraz grubo po wyżej 120 km/h i tak już od 4 lat (w nie malowane odpukać) i przez ten okres przejechałem ponad 120 tyś. km.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości