Witam
Postanowiłem wymienić kompletne zawieszenie w rexie 1 generacji 2004 rok 2,7 manual, part-time. Mam go juz 5 lat i nigdy nic nie robilem z zawiecha, poprzedni właściciel czyli mój brat tez przez pare lat nic nie wymienił - wiec postanowiłem zrobic totapny remont.
Proszę o poradę odnośnie części, nie chce kupić żadnego shitu który rozleci soe po 10k km. I jesli ktoś ma numery części byloby super.
Przód:
- Amortyzatory
- Sprężyny
- wahacz górny (nie chcę wymieniać samych tulei, chce cale nowe wahacze)
- wachacz dolny
- nowe śruby mocujące i te od zbieżności (nie wiem jak sie fachowo nazywają)
- końcówki drążków kierowniczych
- łączniki stabilizatora
Tył:
- Amory
- sprężyny
- wahacze
- łączniki stabilizatorów
- nowe śruby montażowe
Powiedzcie czy czegoś nie pominąłem i czy ewentualnie prxy okazji zdjecia zawiechy cos można jeszcze zrobić.
Z góry dzięki za odpowiedzi
Kompletna wymiana zawieszenia Rex 1
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- rasti86
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 lip 2016, 13:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Keflavik - Islandia
Kompletna wymiana zawieszenia Rex 1
Postautor: rasti86 » 16 lip 2021, 11:30
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Gdy znajdziemy się na zakręcie - redukcja, but i odcięcie!
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Kompletna wymiana zawieszenia Rex 1
Postautor: RudebwoyIrl » 16 lip 2021, 19:49
Wiesz pierwsze pytanie to czy chcesz fabrykę czy trochę go podnieść ?
Sprężyny amory przód tył
Przy fabryce najlepiej by było zostać przy ORG częściach ale będą one kosztowne i komplet pewnie Cię wyjdzie tyle co komplet Dobinsons+2 całe
Wahacze tył tutaj nie rozumiem czemu kupować nowe wahacze zamiast wymienić tuleję ?
Co do końcowek drążków i łączników przód tył tu bym nie panikował i jakoś nie tracił dużo czasu i kupiłbym dostępne zamienniki znanych producentów.
Co do wahaczy przód to jest temat przy jedynce taki że masz zintegrowany sworzeń, jak tak chcesz zostawić to org lub znów zamiennik dobrego producenta tu chyba raczej nie masz dużego wyboru. Jak byś używał tych z wymiennym sworzniem z 2ki to nie mam zdania ale tu panowie jeżdżą ktoś coś podpowie.
Sprężyny amory przód tył
Przy fabryce najlepiej by było zostać przy ORG częściach ale będą one kosztowne i komplet pewnie Cię wyjdzie tyle co komplet Dobinsons+2 całe
Wahacze tył tutaj nie rozumiem czemu kupować nowe wahacze zamiast wymienić tuleję ?
Co do końcowek drążków i łączników przód tył tu bym nie panikował i jakoś nie tracił dużo czasu i kupiłbym dostępne zamienniki znanych producentów.
Co do wahaczy przód to jest temat przy jedynce taki że masz zintegrowany sworzeń, jak tak chcesz zostawić to org lub znów zamiennik dobrego producenta tu chyba raczej nie masz dużego wyboru. Jak byś używał tych z wymiennym sworzniem z 2ki to nie mam zdania ale tu panowie jeżdżą ktoś coś podpowie.
- rasti86
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 lip 2016, 13:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Keflavik - Islandia
Re: Kompletna wymiana zawieszenia Rex 1
Postautor: rasti86 » 17 lip 2021, 0:54
Może być fabryka ale jeśli da się go delikatnie podnieść byłoby fajnie bez jakiegoś większego wkladu hajsu (nie jeżdżę jakoś bardzo dużo w terenie, więc też nie potrzebuję wysokiej krowy, ale fajnie jakby go cos delikatnie do góry podniosło).
Jeżeli koledzy juz lizneli temat i mogą podpowiedzieć co i jak kupić to bylbym wdzięczny.
Czyli moze lepiej powymieniac tuleje tam gdzie sie da, a gdzie nie to nowe.
Jakiej firmy tuleje polecacie?
Chyba wole zostać przy częściach z jedynki niż pchać sie w czesci z dwójki i potem modlić sie czy spasuje...
Czyli krótko:
Co polecacie kupić żeby ogarnąć ta zawieche?
-Tuleje
-Te wahacze gdzie nie da się vwymienic tulei
- łączniki stabilizatora
- końcówki drążków
- amory i sprężyny
Mam warsztat, windę, prasy itp więc z wymianą nie bedzie problemu ale totalnie nie mam pojęcia na temat jakie firmy robia dobre części zawiechy do rexa.
Jeżeli koledzy juz lizneli temat i mogą podpowiedzieć co i jak kupić to bylbym wdzięczny.
Czyli moze lepiej powymieniac tuleje tam gdzie sie da, a gdzie nie to nowe.
Jakiej firmy tuleje polecacie?
Chyba wole zostać przy częściach z jedynki niż pchać sie w czesci z dwójki i potem modlić sie czy spasuje...
Czyli krótko:
Co polecacie kupić żeby ogarnąć ta zawieche?
-Tuleje
-Te wahacze gdzie nie da się vwymienic tulei
- łączniki stabilizatora
- końcówki drążków
- amory i sprężyny
Mam warsztat, windę, prasy itp więc z wymianą nie bedzie problemu ale totalnie nie mam pojęcia na temat jakie firmy robia dobre części zawiechy do rexa.
Gdy znajdziemy się na zakręcie - redukcja, but i odcięcie!
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości