
kontrolka check
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 kwie 2016, 11:47
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: Czester9333 » 25 lis 2016, 23:35
No i stało się co podejrzewałem. Udalo się odpalić tego diabła na plaka, zrobiona pruba przelewowa i w 3 wtryskiwaczu nie zdążyłem włączyć stopera i 20 ml napełniło się w oka mgnieniu, podobnie szybko w drugim i w piątym. No jakieś fatum wisi nad tym moim samochodem. No coż, na tą chwilę nie posiadam środków na naprawe tego smoka, ale podjęliśmy z żoną decyzję by go naprawić jeszcze raz i może pojeździć nim dłużej niż 5 miesięcy. Mam również zamiar wysłać wszystkie wtryskiwacze jak i pompę do sprawdzenia i regeneracji . Pompę mam zapasową, ale wtryskiwacze trzeba wyciągnąć, podejrzewam że szybko wyjdą bo tego roku na wiosnę były wyciągane wszystkie
także z tym pójdzie szybko, ale pompę to chyba trzeba silnik wyciągnąć by łatwo było. Może macie jakieś pomysły na ten mój samochód. Podam Vin może ktoś zna przeszłość tego samochodu KPTG0B1FS6P221133. Ręce mi opadają już. Straciłem zaufanie do tego samochodu, mechaników ale nie stać mnie na nic innego, ale ostatni raz podejmę się jego naprawienia. Podajcie mi jakąś firmę która zrobi dobrze wtryskiwacze i pompę tak by pojeździć tym autem więcej niż 5 miesiecy i może jakiś warsztat który mi to dobrze wszystko złoży za rozsądną cenę. Jestem z Wami i Mazur, proszę pomóżcie Mi bo jemu to chyba za późno.

- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: kontrolka check
Postautor: Consool » 25 lis 2016, 23:53
Przede wszystkim oddaj wtryski na sprawdzenie ... aby sie nie okazało ze któryś jest walnięty np elektronicznie ? i oddaj do porządnego zakładu .... poszukaj takiego aby miał regenerator na stanowisko diagnostyczne Delphi CRi-PC
i tak apropo nie lał bym do naszego układu Mixola ... Lej po prostu lepsze paliwo na zaufanej stacji ... po co udziwniać.....
ja swoje wtryski w styczniu robiłem i miałem masakrę .... 2 walnięte elektronicznie a jeden urwali przy wyciąganiu :/ .... kazałem wyciągnąć wszystkie i wymienić zaworki i końcówki wtrysków ..... 2 na śmietnik a 3 dokupiłem i zregnenrowałem .... Teraz śmiga że aż miło i nie zawodzi
i tak apropo nie lał bym do naszego układu Mixola ... Lej po prostu lepsze paliwo na zaufanej stacji ... po co udziwniać.....
ja swoje wtryski w styczniu robiłem i miałem masakrę .... 2 walnięte elektronicznie a jeden urwali przy wyciąganiu :/ .... kazałem wyciągnąć wszystkie i wymienić zaworki i końcówki wtrysków ..... 2 na śmietnik a 3 dokupiłem i zregnenrowałem .... Teraz śmiga że aż miło i nie zawodzi

- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: Trawas » 26 lis 2016, 0:35
Czester napisz gdzie robiłeś w ubiegłym roku te wtryski ? Trzeba uprzedzać ludzi by oszustów nie karmili.
Ja co 100 tyś myję wtryski i wymieniam zaworki i nie zdarzyło się by w międzyczasie któryś nawalił . Robię zawsze w jednym punkcie w Wawie na ul. Jagiellońskiej u Delphi. Nie trać zaufania do samochodu tylko do drani mechaników co wyciągają kasę a nic nie potrafią. Powiedział chińskie wtryski ? pacan, nikt nie podrabia produktów Delphi. Po zrobieniu wtrysków w ubiegłym roku powinieneś o nich zapomnieć na ładnych kilka lat - te łobuzy albo tylko wymyli ultradźwiękowo niedokładnie albo wymienili zaworki i wcale nie umyli środka - albo składali wszystko w syfie Te wtryski nie padają ot tak sobie. Kolega kupił autko po 350 tyś i dojeździł maxa na tych samych - tylko z myciem .
Ja co 100 tyś myję wtryski i wymieniam zaworki i nie zdarzyło się by w międzyczasie któryś nawalił . Robię zawsze w jednym punkcie w Wawie na ul. Jagiellońskiej u Delphi. Nie trać zaufania do samochodu tylko do drani mechaników co wyciągają kasę a nic nie potrafią. Powiedział chińskie wtryski ? pacan, nikt nie podrabia produktów Delphi. Po zrobieniu wtrysków w ubiegłym roku powinieneś o nich zapomnieć na ładnych kilka lat - te łobuzy albo tylko wymyli ultradźwiękowo niedokładnie albo wymienili zaworki i wcale nie umyli środka - albo składali wszystko w syfie Te wtryski nie padają ot tak sobie. Kolega kupił autko po 350 tyś i dojeździł maxa na tych samych - tylko z myciem .
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: charlie » 26 lis 2016, 11:07
Trawus- zgadzam sie- moje ma przelatane 370 tysi i pali od strzała. Paliwo schell v-pover.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: kontrolka check
Postautor: Consool » 26 lis 2016, 11:53
To jest tak jak się leje mixole
ja też leje do siebie tylko paliwo V ale i tak uważam jak Trawas ze kolegę oszukali przy regeneracji wtryskow ....

- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: XSzafaX » 26 lis 2016, 12:17
Do paliwa z shella to ja bym na 2 razy 3;) mam jeszcze jaguara xf z 2008r 2.7 D jak go w zeszłym roku zalałem v-power na shellu na drugi dzień ledwo odpalał i gasł kopcił jak szalony i dwa miliony błędów a jak wiadomo tam naprawa kosztuje tyle co bym drugiego Rexa kupił
okazało sie paliwo 70l w kanał i na BP kupiłem dobrej ropki i sampchod ożył ;O a co usłyszałem od serwisu w Katowicach ?? Proszę od czasu do czasu dolać trochę mixolu do 2 T że to powinno układ nasmarować
ponieważ dzisiejsze paliwa są zbyt suche a to to ja akurat wiedziałem także rób co chcesz a tak apropos znajomy odebrał volvo 2.0 D 2008r 105 tys. Przebiegu 1 właściciel pompa uwalona na maxa powód ? Zbyt suche paliwo = mixol i była by gitara nie ma co przesadzać ale od czasu do czasu tak co 3-4 tankowanie dolewać mixol i będziesz jeździł
pozdrawiam ! 




-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: charlie » 26 lis 2016, 12:38
Miałem Alfę 156 z 2.4 JTD 150 basiek. Kręcił jak wariat, a po zalaniu v-pover czuć było różnicę w górę oczywiście.
-
- Stały bywalec
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: kontrolka check
Postautor: automatic » 26 lis 2016, 13:06
O'rany ! Chłopaki jak was czytam to...
Nogi i ręce mi klaszczą jednocześnie że kupiłem 2,9 na rzędowej pompie jak w ciągniku ursusa - jest to najsłabszy silnik z rextona , ale 0,000000 problemów. Nie robię NIC poza zmianą oleju i żaden system diagnostyczny mi nie potrzebny (nic by nie pokazał co do silnika).
EGR zaślepiony i nic mi nie zgłasza
A paliwo ? Byle by pachniało ropą !
Nogi i ręce mi klaszczą jednocześnie że kupiłem 2,9 na rzędowej pompie jak w ciągniku ursusa - jest to najsłabszy silnik z rextona , ale 0,000000 problemów. Nie robię NIC poza zmianą oleju i żaden system diagnostyczny mi nie potrzebny (nic by nie pokazał co do silnika).
EGR zaślepiony i nic mi nie zgłasza

A paliwo ? Byle by pachniało ropą !
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: Trawas » 26 lis 2016, 13:22
Auitomatic , zawsze jest coś za coś - ale uważaj bo twojego 2,9 TD łatwo jest przegrzać i pokrzywić głowicę - hahahahaha a poza tym , fakt , nic ci nie grozi, nie do zajechania. Jeden z najlepszych silników MB w całej historii.
- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: XSzafaX » 26 lis 2016, 14:08
Oczywiście w tamtym czasie mieliśmy tez renówkę Espace iii 2.2 dt ta ropa z Jaga była wlana do Espace przemielił to bez problemu lecz był bardzo słabiutki lecz był NIEZAWODNY ! Pompa wirowa robi swoje przez 9 lat wymieniłem tylko sprzęgło z dwumasą koszt około 1k i klocki ;D a dzisiejsze silniczki CR są delikatesy jak francuskie pieski ;D nie ulega wątpliwości ze 2.9 był bardzo dobry lecz firma ze stuttgartu wybrała najlepszy silnik 2.7 i jego właśnie stuningowali ,rozwiercili do 3.0 itp itd ;D lubię takie dyskusje
a chce podkreślić iż ja się nie kłócę tylko wymieniam opinie 


-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 sty 2012, 17:06
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Re: kontrolka check
Postautor: dycha » 26 lis 2016, 15:31
Niema to jak benzyna
Lać i jeździć a silnik nie do zajechania 


- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: kontrolka check
Postautor: sergio1969 » 26 lis 2016, 22:14
Panowie jak kto woli jezdze na V-Power od 3 lat tylko na shellu tankuje i nie mialem nigdy zadnego problemu i z jazda i z odpalaniem co do Jaguara to moze faktycznie zatankowales syf lub przyszla jego pora. Wiadomo w trasie w Norwegii nie zawsze trafisz na Shella i wtedy tankuje gdzie popadnie ale niestety stwierdzam ze spalanie drastycznie wzrasta na zwyklym paliwie a pisze bo sprawdzilem to wielokrotnie i oby tak zostalo jak do tej pory . Wymiana pierdol i jezdzi jak trza. Teraz u mnie -10 i zadnych problemow nie mam (odpukac)
Sergio
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: kontrolka check
Postautor: Trawas » 27 lis 2016, 17:42

Jak silnik nie załapie za pierwszym strzałem to drań przy następnym już się nie zamyka i d.pa. Kręceniem silnika mogłem sobie odcisków na palcach od kluczyka zrobić i nic. Ciekawe gdzie kupić to dziadostwo - na allegro nie ma - a jak pójdę do serwisu to ......... dopiero będę klął !
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości