Koledzy możecie mi przybliżyć jak to jest z dynamika tych jednostek, lepiej celować w 2.9TD czy wystarczy bez turbo a może 2,3 z jakiegoś powodu?
Druga sprawa to rdza czy auta te z lat powiedzmy 1998 w górę rdzewieją? (progi i błotniki) pytam bo takie właśnie oglądałem i aż żal było patrzeć.
Korando dynamika 2.3, 29 Diesli
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Korando dynamika 2.3, 29 Diesli
Postautor: leon81 » 02 paź 2013, 8:50
Progi i błotniki raczej nie rdzewieją. Maska i klapa tak.
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Korando dynamika 2.3, 29 Diesli
Postautor: Trawus » 02 paź 2013, 12:28
Co do silników to 2,9 jest zacną jednostką , pracującą bezawaryjnie. W porównaniu z benzyną wychodzi dużo lepiej. Zdecydowanie trwalsza, mocniejsza i tańsza w eksploatacji. A 2.3 z gazem jest cieniasem i w terenie nie wydala. Ja bym szukał diesla bo to toczka w toczkę, to samo co u Merca 290 - łatwo o części i każdy zrobi bez problemów.
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość