Cześć,
Kupiłem sobie opony, które mają całkowita wysokosc 77,7cm. Poniosłem sobie auto na drążkach na przedzie i prześwit jest od opony do nadkola OK.
Jak jadę sam, nie ma problemu żadnego, jak jadę z pasażerem i ktość na tyle, to samochód zaczyna szorować o opny. Oczywiście na jakichś nierównościach nie przy jeżdzie po prostej ulicy.
Moje pytanie, podnosić jeszcze na drążkach? boję się że się usztywni za mocno.
Kupiłem amortaztory NIPPARTS na przód J5502015G i tył J5520400G, po weekendzie będę wymieniał, sprężyny na tyle zostawiam jak są bo nie wożę ciężkich rzeczy, czasami tylko więc powinno być OK.
Dajcie znać co zrobić mogę jeszcze. może coś z nadkolami zrobić się da od środka żeby nie było źle?
Lift/Opony
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 kwie 2024, 22:30
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3199
- Gadu-Gadu: 0
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości