Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 paź 2020, 9:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: abc » 21 sty 2022, 17:20
Jak już wszyscy się chwalą, to ja też.
Rocznik 2004, przebiegu już nie pamiętam, licznik był wyzerowany podczas pobuty w warsztacie. Silnik 2.9 diesel z turbo i wtryskiem pośrednim, na licencji Mercedesa. Felgi DOTZ Dakar 16", oponki NEXEN ROADIAN HTX RH5 245/75. Lift 2 cale na podkładkach. Rama po generalnym remoncie. Dorobione progi offroadowe.
Rocznik 2004, przebiegu już nie pamiętam, licznik był wyzerowany podczas pobuty w warsztacie. Silnik 2.9 diesel z turbo i wtryskiem pośrednim, na licencji Mercedesa. Felgi DOTZ Dakar 16", oponki NEXEN ROADIAN HTX RH5 245/75. Lift 2 cale na podkładkach. Rama po generalnym remoncie. Dorobione progi offroadowe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Katalog części Rexton - https://bit.ly/3leO7oa
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
-
- Stały bywalec
- Posty: 2255
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: krisw11 » 21 sty 2022, 21:28
Noo.... i....??? Zadowolony ? ! Myslę ,że tak ! Cieszmy sie z tego co mamy i sami osiągamy.... nie z tego ,że sąsiad ma np. Nowego Landa
)) Każdy z nas i tak KIEDYŚ ,to Wszystko zostawi.....
)) Ciesze sie razem z Kolega ABC
)))!!



Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 paź 2020, 9:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: abc » 23 sty 2022, 17:06
Pewnie, że zadowolony. Nie wjechałbym nowym Land Cuiserem tam gdzie wjeżdżam Rextonem, byłoby mi szkoda lakieru
Fajne i wygodne auto w trasę i da się tym potem zjechać z utwardzonej drogi w jakieś krzaki 
Mam drugi komplet felg 15", założę jakieś MTki, snorkel i zobaczy się, co można z tym zdziałać w trudniejszym terenie. Chociaż wiem, że będzie brakowało wykrzyżu i blokad dyferencjałów (chociaż to można akurat poprawić). Wielkość auta też trochę przeszkadza w manewrowaniu, ale jak dotąd tylko raz walnąlem w drzewo, więc nie ma tragedii


Mam drugi komplet felg 15", założę jakieś MTki, snorkel i zobaczy się, co można z tym zdziałać w trudniejszym terenie. Chociaż wiem, że będzie brakowało wykrzyżu i blokad dyferencjałów (chociaż to można akurat poprawić). Wielkość auta też trochę przeszkadza w manewrowaniu, ale jak dotąd tylko raz walnąlem w drzewo, więc nie ma tragedii

Katalog części Rexton - https://bit.ly/3leO7oa
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
-
- Stały bywalec
- Posty: 2255
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: krisw11 » 23 sty 2022, 19:21
Wszystko kwestia kasy kolego
Mając środki pienieżne można sie bawić nawet starą Vitarą albo Musso itp. Wszystko da sie zrobić - przerobić ..pozostaje tylko kwestia za ile
ale...... hobby musi zaboleć czasami hehe. Co do SS ,to fajne i przyjemne autka w teren, w miare tanie i łatwe w obsłudze i przeróbkach. Tak jak napisałeś Landkiem w teren ,to już mega koszta, nie mówiąc już o samym zakupie! A błoto zawsze takie samo 



Kris
- kawa62
- Stały bywalec
- Posty: 345
- Rejestracja: 08 maja 2011, 20:07
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: kawa62 » 23 sty 2022, 21:41
Ja mam tylko lekko podrasowane Musso i już zdarzyło mi się wyciągać Dyskotekę z błota.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 paź 2020, 9:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: abc » 24 sty 2022, 15:07
Tak, mnie zaskoczyło gdzie się tym da wjechać i wyjechać na szosowych oponach, ale w offroadzie dopiero zaczynam, więc się nie znam 
W Rextonie jak dotąd najbardziej upierdliwa jest elektryka. Kiedy go kupiłem miał masę poprzepalanych żarówek na desce rozdzielczej i pod przyciskami. Chińskie ledy, z rzekomo tym samym trzonkiem, nie pasowały. Musiałem rzeźbić trzonek, żeby dało się je włożyć na miejsce. Po paru tygodniach zaczęły migać, więc znów czeka mnie szukanie i wymiana.
Były też różne błędy, np. poduszek powietrznych, ale po przeczyszczeniu kostek zniknęły. Na szczęście elektrykę potrafię sam ogarnąć
Teraz szukam rozwiązania na koło zapasowe. Bagażnik dachowy odpada, bo nie zmieszczę się do garażu (blaszak, auto wchodzi w tym momencie na styk). Pod spodem nie chcę wozić, żeby nie zbierać błota. Chyba pozostanie mi pokrowiec i wożenie w bagażniku
Kolejna rzecz to jakieś dodatkowe lampy z przodu. Wieczorami jadąc w terenie niewiele widać...

W Rextonie jak dotąd najbardziej upierdliwa jest elektryka. Kiedy go kupiłem miał masę poprzepalanych żarówek na desce rozdzielczej i pod przyciskami. Chińskie ledy, z rzekomo tym samym trzonkiem, nie pasowały. Musiałem rzeźbić trzonek, żeby dało się je włożyć na miejsce. Po paru tygodniach zaczęły migać, więc znów czeka mnie szukanie i wymiana.
Były też różne błędy, np. poduszek powietrznych, ale po przeczyszczeniu kostek zniknęły. Na szczęście elektrykę potrafię sam ogarnąć

Teraz szukam rozwiązania na koło zapasowe. Bagażnik dachowy odpada, bo nie zmieszczę się do garażu (blaszak, auto wchodzi w tym momencie na styk). Pod spodem nie chcę wozić, żeby nie zbierać błota. Chyba pozostanie mi pokrowiec i wożenie w bagażniku

Kolejna rzecz to jakieś dodatkowe lampy z przodu. Wieczorami jadąc w terenie niewiele widać...
Katalog części Rexton - https://bit.ly/3leO7oa
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: RudebwoyIrl » 24 sty 2022, 18:43
Wiesz to koło tam nie może być do off-roadu nie tyle że Ci będzie zbierać błoto bo to wystarczy lekko spuścić i myjką prysnąć. Problem może być taki że w terenie nie dostaniesz się do niego jak będzie trzeba.
Masz rację na dachu to nie:) ale jak Cię ciągnie w teren to pomyśl o rozwiązaniu z odchylanym z tyłu. Nie wiem na ile jest możliwość z otwieranymi na bok trzeba ściągnąć zderzak i zobaczyć czy się da tam tuljki dołożyć, ale na pewno jest z odpuszczaniem coś jak w 1 Mlu
Masz rację na dachu to nie:) ale jak Cię ciągnie w teren to pomyśl o rozwiązaniu z odchylanym z tyłu. Nie wiem na ile jest możliwość z otwieranymi na bok trzeba ściągnąć zderzak i zobaczyć czy się da tam tuljki dołożyć, ale na pewno jest z odpuszczaniem coś jak w 1 Mlu
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 paź 2020, 9:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: abc » 25 sty 2022, 21:21
Pytanie, czy koło 32 cale tam w ogóle wejdzie pod spód, druga sprawa że nie wiem jak to jest tam oryginalnie mocowane. Auto kupiłem już bez koła zapasowego ani mocowania do niego
Auto jest z hakiem do 3,5 tony, ale pewnie do tej belki od haka nic przykręcić się nie da (w sensie chyba nie powinno się w niej wiercić). Inaczej byłoby to dobre rozwiązanie. Ewentualnie dorobić jakąś obejmę może? Wtedy bezinwazyjnie byłoby zamocowane
Możnaby zrobić jakiś stelaż do koła np. w formie trójkąta, u dołu przykręcony obejmami do tej belki. Trochę by to jednak utrudniło dostęp do bagażnika.

Auto jest z hakiem do 3,5 tony, ale pewnie do tej belki od haka nic przykręcić się nie da (w sensie chyba nie powinno się w niej wiercić). Inaczej byłoby to dobre rozwiązanie. Ewentualnie dorobić jakąś obejmę może? Wtedy bezinwazyjnie byłoby zamocowane

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Katalog części Rexton - https://bit.ly/3leO7oa
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: RudebwoyIrl » 25 sty 2022, 23:25
Koło siedzi org na takiej wyciągarce, masz dziurę po środku zderzaka do wysadzenia pręta i opuszczenia/podniesienia 32 będzie problem lekki zależy od bieżnika.
Ta belka od haka jest przymocowana do ramy spokojnie możesz odkrecic ten hak i na tej platformie działać ale ona raczej tylko do odchylanego koła.
Rozwiązań miliony wszystko zależy co kupujesz, co robisz sam, co musisz zlecić i jakie masz na to hajsy
Ta belka od haka jest przymocowana do ramy spokojnie możesz odkrecic ten hak i na tej platformie działać ale ona raczej tylko do odchylanego koła.
Rozwiązań miliony wszystko zależy co kupujesz, co robisz sam, co musisz zlecić i jakie masz na to hajsy
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 paź 2020, 9:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: abc » 28 sty 2022, 17:37
Z racji przekroczonego budżetu na naprawę ramy w tym roku mam niewiele na Rextona, chyba że wygram w totka, ale najpierw musiałbym zacząć grać 
Jak się trochę pogoda unormuje to obejrzę to dokładnie, zrobię rozeznanie co tam pasuje i za ile można to nabyć.

Jak się trochę pogoda unormuje to obejrzę to dokładnie, zrobię rozeznanie co tam pasuje i za ile można to nabyć.
Katalog części Rexton - https://bit.ly/3leO7oa
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: RudebwoyIrl » 28 sty 2022, 18:56
Wiesz temat Rexa i off-roadu jest taki że nie kupisz do niego dużo dedykowanych gratów. Jak się domyślasz wiąże się to z DIY tematami. Rex ma pewne limity co można tam zrobić bez rzeźb. Lepiej odłożyć te hajsy włożyć porządne zawieszenie zamiast podkładek. Jest dzielną bestią i nie zrozum mnie źle ale to jest bardziej turystyka niż upalanie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2255
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: krisw11 » 28 sty 2022, 23:08
Dokładnie .....
każdy ...dosłownie KAŻDY Offroad ,to.... KOSZTA I MEGA WYDATKI !!! Nie ma inaczej......

Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 paź 2020, 9:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: abc » 30 sty 2022, 0:08
Właśnie potrzebuję czegoś do turystyki, ale żeby dawało radę w trudniejszych miejscach, np. w Bieszczadach są czasem miejsca, gdzie trzeba podjechać pod podmytą płytę betonową, więc wystarczy duże koło, nawet z szosowym bieżnikiem. Albo koleiny po traktorze. Nie będę go specjalnie topił w bagnach, bo wiem, że to się źle skończy, a i auto nie do tego zostało stworzone
Ale i tak na wszelki wypadek jakiś snorkelek pewnie kiedyś założę, dla pewności.
Na razie mam zawieszenie zrobione na podkładkach, bo priorytetem była rama, a sprężyny Dobinsons podobno bardzo usztywniają. Trzeba będzie coś dorobić, ale na razie podkładki są OK, jeździ się dobrze, czyli nie gorzej niż szafą na kółkach
Zresztą tam był cały proces decyzyjny co i za ile robić, już nie pamiętam.
Zastanawiam się, czy naprawiać pneumatyczne sprzęgiełka, ale chyba zostawię ręczne - mało wygodne bo nie zawsze da się wyjść z samochodu, żeby je włączyć, ale powinny być dużo mniej awaryjne.

Na razie mam zawieszenie zrobione na podkładkach, bo priorytetem była rama, a sprężyny Dobinsons podobno bardzo usztywniają. Trzeba będzie coś dorobić, ale na razie podkładki są OK, jeździ się dobrze, czyli nie gorzej niż szafą na kółkach

Zastanawiam się, czy naprawiać pneumatyczne sprzęgiełka, ale chyba zostawię ręczne - mało wygodne bo nie zawsze da się wyjść z samochodu, żeby je włączyć, ale powinny być dużo mniej awaryjne.
Katalog części Rexton - https://bit.ly/3leO7oa
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
-
- Stały bywalec
- Posty: 708
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: trol48 » 30 sty 2022, 8:09
Witaj w niedzielny ponury i wietrzny poranek
dzień schizofrenika
W REXIE chyba już koledzy pisali, że w przeciwieństwie do Musso podciśnienie WYŁĄCZA sprzęgiełka
sprawdź jakie jest sterowanie podciśnieniem
nie-dziala-przedni-naped-t1045.html
w MUSSO tak to zrobiłem
sprzęgiełka fabryczne mają dużo lepszą jakość wykonania i twardość od zamienianych/dokładanych ręcznych avm
wyrabiają sie kły zabieraka, wielokliny
możesz w fabrycznych sprzęgiełkach dużą podkładką o grubości 4-5 mm zblokować zabierak
wtedy masz koła zblokowane na stałe z ośkami
przedni most załączasz tradycyjnie z kabiny
mosty mają układ różnicowy i nic się nie dzieje przy skręcie kół
koszty ok. 3 pln i nie musisz wychodzić z sam. aby zapiąć napęd
dzień schizofrenika
W REXIE chyba już koledzy pisali, że w przeciwieństwie do Musso podciśnienie WYŁĄCZA sprzęgiełka
sprawdź jakie jest sterowanie podciśnieniem
nie-dziala-przedni-naped-t1045.html
w MUSSO tak to zrobiłem
sprzęgiełka fabryczne mają dużo lepszą jakość wykonania i twardość od zamienianych/dokładanych ręcznych avm
wyrabiają sie kły zabieraka, wielokliny
możesz w fabrycznych sprzęgiełkach dużą podkładką o grubości 4-5 mm zblokować zabierak
wtedy masz koła zblokowane na stałe z ośkami
przedni most załączasz tradycyjnie z kabiny
mosty mają układ różnicowy i nic się nie dzieje przy skręcie kół
koszty ok. 3 pln i nie musisz wychodzić z sam. aby zapiąć napęd
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 paź 2020, 9:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój Rexton 2.9 w automacie, lift 2 cale
Postautor: abc » 30 sty 2022, 16:29
Spojrzę na to, ale musiałbym najpierw skołować fabryczne sprzęgiełka, bo auto kupiłem już z ręcznymi. W komorze silnika widziałem, że niektóre przewody od podciśnienia są poszarpane. Nie mam porządnego garażu, więc poczekam z tym do wiosny 
Na stałe raczej nie chciałbym spinać, bo jest zauważalna różnica w osiągach przy załączonych sprzęgiełkach, kiedy przednie koła napędzają dyfer, wał i pewnie kilka klamotów w reduktorze. Ze 120 końmi, przy tej masie auta i na kołach 32" nie da się za bardzo szaleć
Dodatkowo jeszcze jest jakiś problem z elektryką, bo zdarzyło mi się kilka razy, że 4H samo się załączyło podczas jazdy. Będzie z tym jeszcze trochę roboty...

Na stałe raczej nie chciałbym spinać, bo jest zauważalna różnica w osiągach przy załączonych sprzęgiełkach, kiedy przednie koła napędzają dyfer, wał i pewnie kilka klamotów w reduktorze. Ze 120 końmi, przy tej masie auta i na kołach 32" nie da się za bardzo szaleć

Dodatkowo jeszcze jest jakiś problem z elektryką, bo zdarzyło mi się kilka razy, że 4H samo się załączyło podczas jazdy. Będzie z tym jeszcze trochę roboty...
Katalog części Rexton - https://bit.ly/3leO7oa
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Emulator narzędzia serwisowego SsangYong (CASCADE 0.9.4) - https://bit.ly/3pbNZbC
Program do diagnostyki skrzyni BTR M74 (BTRAScan 0.8b) - https://bit.ly/3pbOl1W
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości