Most w Musso
Najnowsza generacja Rextona zadebiutowała w Seulu w 2017 roku. W dalszym ciągu jest to prawdziwa terenówka oparta na ramie.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 mar 2025, 16:58
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2019
- Pojemność silnika: 22
- Gadu-Gadu: 0
Most w Musso
Postautor: kapa77772 » wczoraj, 6:50
Witam mam problem Musso 2019 w automacie po wypadku i uszkodzeniu tylnego mostu i po wymianie na taki sam z tym samym przełożeniu 3.91 załączam przód i przy skręcie w lewo czy prawo następuje naprężenie po czym przeskok tylnego koła na wprost tego nie ma bez załączenia przodu wszystko w porządku, ktoś coś w temacie?
-
- Stały bywalec
- Posty: 2263
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Most w Musso
Postautor: krisw11 » wczoraj, 13:49
A robisz ,to na suchym czy na miękkim terenie ??
Kris
Wróć do „Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości