Panowie prosze o pomoc
Mam problem z ABS i czasami z ukladem wtryskowym jak mniemam.
Czy macie moze jakis sprawdzony interfejs diagnostyczny do Musso po lifcie? na spinacz sie nie da bo u mnie nie ma tego pinu co w manualu napisali.
Kostka 20pinowa gdzies czytalem ze jakas KIA ma taka sama
Musso 3.2 po lifcie 2000, manual diagnostyka
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Musso 3.2 po lifcie 2000, manual diagnostyka
Postautor: michaldenisiuk » 19 sty 2017, 11:07
Czy ma ktoś moze dostep do urzadzenia SCAN 100?
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: Musso 3.2 po lifcie 2000, manual diagnostyka
Postautor: renegade » 19 sty 2017, 15:29
A skąd jesteś?
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Musso 3.2 po lifcie 2000, manual diagnostyka
Postautor: michaldenisiuk » 19 sty 2017, 17:33
z Warszawy:)
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Musso 3.2 po lifcie 2000, manual diagnostyka
Postautor: michaldenisiuk » 23 sty 2017, 10:39
Chyba jednak musze sie wybrac na Jagiellonska.
Posprawdzalem czujniki przy kolach i wszystkie trzymaja pomiedzy 1 a 2kilo, nie ma zadnych przerw w ukladzie.
bezpieczniki i przekaznik od pompy sa cale...w pompie slychac ze cos tam pracuje.
Komputer odpinalem i wyglada ok.
Bardzo slabo hamuje mi tylna os - zamowilem juz tarcze i klocki.
Znalazlem czlowieka z rosji ktory robi interfejsy pod prostokatne zlacze 20pin do odczytu ECU ( z Mercedesa)
koszt ok 250pln i chyba wezme to od niego ale przydaloby sie jeszcze cos do odczytu ABSu
Posprawdzalem czujniki przy kolach i wszystkie trzymaja pomiedzy 1 a 2kilo, nie ma zadnych przerw w ukladzie.
bezpieczniki i przekaznik od pompy sa cale...w pompie slychac ze cos tam pracuje.
Komputer odpinalem i wyglada ok.
Bardzo slabo hamuje mi tylna os - zamowilem juz tarcze i klocki.
Znalazlem czlowieka z rosji ktory robi interfejsy pod prostokatne zlacze 20pin do odczytu ECU ( z Mercedesa)
koszt ok 250pln i chyba wezme to od niego ale przydaloby sie jeszcze cos do odczytu ABSu
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość