Witam,
walczyłem ostatnio ze sprzęgłem, wydawało mi się że nie wysprzęgla dobrze. Pod łapę podłożyłem małą podkładkę i było ok. Niestety wczoraj po przejechaniu paruset metrów sprzęgło się "zablokowało" tj NIE wpadło w podłogę tylko nie da się go wcisnąć bardziej niż 2-3 cm. W ramach eksperymentu po odkreceniu odpowietrznika na wysprzeglniku sprzegło idzie w podłogę tzn. Wydaje mi się że pompka ok. Czy wysprzęglik może się zablokować ? Najgorzej jak to łapa. Przerabiał ktoś już co mogłoby zablokować łapę tak że nie wysprzęglałaby w ogóle i nie dała się poruszyć więcej niż 5 mm ?
Nie dające się wcisnąć sprzęgło
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 21:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 2880841
Re: Nie dające się wcisnąć sprzęgło
Postautor: pagus1 » 08 kwie 2015, 11:30
Miałem ten sam problem na gościnnych występach w Szczecina u szalonegomusso Przemka 2 lata temu.
U mnie padła łapa od sprzęgła. Dzwoń od razu do unimartu(501323333) oni tam mają nową łapę w przystępnej cenie.
U mnie padła łapa od sprzęgła. Dzwoń od razu do unimartu(501323333) oni tam mają nową łapę w przystępnej cenie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Nie dające się wcisnąć sprzęgło
Postautor: unimart » 08 kwie 2015, 18:28
To faktycznie wygląda na łapę czyli widełki sprzęgła. Część kosztuje 100 zł, ale różni się zależnie od koła jedno/dwumasowego.
Kształt przetłoczenia pod trzpień jest w kształcie kuli lub kropli.
Kształt przetłoczenia pod trzpień jest w kształcie kuli lub kropli.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nie dające się wcisnąć sprzęgło
Postautor: mussolinii » 08 kwie 2015, 22:28
Najczęściej pęka w miejscu przetłoczenia - tam gdzie wchodzi trzpień od wysprzęglika - robi się dziura na wylot.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 paź 2013, 8:38
- Model: Musso
- Gadu-Gadu: 0
Re: Nie dające się wcisnąć sprzęgło
Postautor: squid » 09 kwie 2015, 9:44
sworzeń przeszedł na wylot przez łapę - łapa do wymiany, dzięki
Dla wszystkich z podobnym problemem - da sie wymienić łapę bez zrzucania skrzyni.
Dla wszystkich z podobnym problemem - da sie wymienić łapę bez zrzucania skrzyni.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości