Nie otwiera się klapa bagażnika - Zamek klapy bagażnika
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 paź 2015, 0:07
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Nie otwiera się klapa bagażnika - Zamek klapy bagażnika
Postautor: HarryVip » 11 maja 2016, 13:05
Witam. Problem polega na braku możliwości otwarcia klapy bagażnika. Po odblokowaniu centralnego z kluczyka lub przycisku wyraźnie słychać odryglowanie zamka w pokrywie bagażnika. Niestety ani z zewnątrz przyciskiem ani od wewnątrz klamką bagażnik nie daje się otworzyć. Jakieś sugestie? Bardzo proszę o pomoc.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Nie otwiera się klapa bagażnika - Zamek klapy bagażnika
Postautor: Trawas » 12 maja 2016, 0:23
To typ[owe i czasami się zdarza jeśli nie naoliwisz samego rygla - zwyczajnie się zaciera i nie puszcza. Tak przynajmniej bywa w Rexach a to prawie to samo. Musisz go od środka podważyć , gdy ktoś inny będzie ciągnął za klamkę. Później spryskaj go czymś w rodzaju WD 40.
Jak to nie pomoże to trzeba niestety zdjąć plastik z klapy i sprawdzić, czy któryś z wodzików nie wyskoczył z jarzma lub gniazda albo nie zeskoczyła jakaś sprężynka ? Mogli zrobić na linkę ale zrobili na cięgła - wodziki, czyli zwyczaje druty zagięte na końcach 90' i wsadzone w plastikowe gniazda . Wszystko trzymają plastikowe spinki zaś druty na dźwigienkach są wspomagane sprężynkami. Mnogo tego diabli wiedzą, po co ? Tyle miejsc do uszkodzenia, że strach
Jak zdejmiesz plastikową osłonę to sam zrozumiesz o co chodzi. Wszystko do nasmarowania i sprawdzenia zapinek. Jednak najczęstszym problemem jest zacięcie się samego rygla na zamku klapy na samym dole. Odryglować cienkim śrubokrętem i nalać WD 40 aż będzie ciekło. Niestety , co jakiś czas trzeba wszystkie zamki naoliwić - tak już jest
Jak to nie pomoże to trzeba niestety zdjąć plastik z klapy i sprawdzić, czy któryś z wodzików nie wyskoczył z jarzma lub gniazda albo nie zeskoczyła jakaś sprężynka ? Mogli zrobić na linkę ale zrobili na cięgła - wodziki, czyli zwyczaje druty zagięte na końcach 90' i wsadzone w plastikowe gniazda . Wszystko trzymają plastikowe spinki zaś druty na dźwigienkach są wspomagane sprężynkami. Mnogo tego diabli wiedzą, po co ? Tyle miejsc do uszkodzenia, że strach

Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości