Hmm to raczej lekko nie jest bo nie wiem jak to jest tutaj rozwiązane bo wcześniej miałem w poprzednim Rexie napęd TOD, a teraz mam Part Time, jeden i drugi posiada reduktor. Ale przy założeniu ,że masz AWD czyli taki TOD bez reduktora

, chociaż mówi się ,że to jest tzw. napęd stały na cztery koła to nie do końca to jest prawda bo napęd w tym wypadku na przód załącza się dopiero w momencie różnicy obrotów między osiami. I nie ma możliwości spięcia napędu na sztywno między osiami tak jak to jest przy TOD lub PT. To tak ogólnie. Teraz chcąc iść dalej z Twoim problemem mogę jedynie kombinować bo nie wiem jak jest sterowane załączenie przedniej osi. Bo może być załączane np. jakimś sprzegłem visko tak miałem kiedyś w Voyagerze, ale Rexton to inna bajka więc bazując na nich może prawidłowym będzie opcja sprzęgiełek przy przednich kołach, które są sterowane podciśnieniem. I teraz się zaczynają mozliwości do przeglądu. Może sprzęgiełko ?wystarczy ,że zdechło przy jednym kole i już przód napędu nie będzie miał. Może wężyki doprowadzające podciśnienie gdzieś są nie szczelne co da taki sam efekt nie sprawności. Może ,abym bez sensu dalej nie pisał sprawdż czy do przednich kół oprócz przewodu hamulcowego dochodzi jeszcze giętki przewód podciśnieniowy jeżeli tak będziemy dalej kombinować w tym kierunku.....odpisz czy chcesz szukać czy może chcesz gdzieś oddać ,aby mieć św. spokój. Poki co tyle....
pozdrawiam