Przymierzam się do Rextona G4.

Zaniepokoiły mnie niektóre sformułowania i postanowienia warunków gwarancji.
1. Przeglądy w okresie gwarancyjnym tylko w ASO – o ile wiem, w UE już takie ograniczenie warunków przeglądów gwarancyjnych jest niedopuszczalne.
2. Możliwość użycia przez ASO części „regenerowanych”.
3. Naprawa gwarancyjna ma trwać do 21 dni, ale jak się przedłuży to „Kupujący zostanie "niezwłocznie poinformowany o nowym terminie wykonania naprawy”.
4. Gwarancja na perforacje nadwozia pod warunkiem „poddania kontroli stanu nadwozia w odstępach czasu co 12 miesięcy, na własny koszt Uprawnionego”.
5. W celu zachowania gwarancji na przerdzewienie nadwozia, wszelkie uszkodzenia i pogorszenia jakości powłoki ochronnej nadwozia ujawnione podczas takiego przeglądu "niezależnie od przyczyny ich powstania", powinny być niezwłocznie usunięte (nawet choćby nie były one objęte gwarancją) na własny koszt Uprawnionego.
Punkt 3 pozwala serwisowi trzymać auto w naprawie jak długo zechce!
Punkt 5 i 6 przerzucają na użytkownika odpowiedzialność za wszelkie wady zabezpieczenia antykorozyjnego nadwozia, nawet, jeśli będzie to wina producenta!
Mam rację czy się czepiam?
Przyznam, że ostudziło to nieco mój zapał do nowego Rextona.
