Opony i felgi
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Posty: 130
-
Strona 8 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
- nostradamus666
- Rusza z kopyta
- Posty: 36
- Rejestracja: 09 paź 2009, 13:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 5346693
- Skype: katulskiadam1
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ , INOWROCŁAW
Re: Opony i felgi
Postautor: nostradamus666 » 17 lip 2010, 19:06
Ja na tą chwile mam ET-35 i jest rewelacyjnie tylko że prędzej był podniesiony
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 cze 2009, 18:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Opony i felgi
Postautor: opk » 25 paź 2010, 19:05
witam,
na początku sorki za odświeżenie starego tematu
ale leprze to niż nowy heh, chodzi o to że jestem na kupnie opon zimowych i mam dylemat a mianowicie czy kupić typowe opony zimowe czy może MT Kumho KL71, proszę o pomoc jeżdżę w 90 % po czarnym dlatego nie wiem czy jest sens kupować MT proszę o podpowiedzi z góry dziękuję pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy nosorożca 
na początku sorki za odświeżenie starego tematu


-
- Forumowicz
- Posty: 72
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 19:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 3771363
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Opony i felgi
Postautor: gmarek » 28 paź 2010, 12:17
mam od ponad roku te oponki kumho - głównie jeżdżone po asfalcie
a jak trzeba po błotku na ryby dojechać to idzie aż miło.
a w mieście jedynie przy dojeździe do świateł to tak śmiesznie autko zadrży
w zimie wgryzają sie w śnieg elegancko
tak czy siak zdecydowania polecam jako całoroczne
a jak trzeba po błotku na ryby dojechać to idzie aż miło.
a w mieście jedynie przy dojeździe do świateł to tak śmiesznie autko zadrży
w zimie wgryzają sie w śnieg elegancko
tak czy siak zdecydowania polecam jako całoroczne
gm
- lukaszswiebodzin
- Stały bywalec
- Posty: 104
- Rejestracja: 25 sty 2009, 22:12
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 9197496
Re: Opony i felgi
Postautor: lukaszswiebodzin » 03 sty 2011, 11:53
Posiadam opony 275/75/16 pytanie czy jak bym dokupił felgi zmieszczę je w nadkolach ?
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Opony i felgi
Postautor: krzychu » 04 sty 2011, 10:34

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: Opony i felgi
Postautor: msch00 » 05 sty 2011, 10:20
Witam
Pod poniższym linkiem kalkulator - przelicznik do kół/opon:
http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html
Może pomoże w doborze.
Po ostatniej zimie, zaczynam przymierzać się do wymiany moich opon BFGoodrich MACADAM 235/75R15 na BFGoodrich AT 30x9.5.16. Z kalkulatora wynika, że powinny zmieścić się w nadkolach bez podnoszenia auta.
Wcześniej myślałem o 31x10.5x15 ale tu trzeb by już robić lift zawieszenia.
Pozdr
Pod poniższym linkiem kalkulator - przelicznik do kół/opon:
http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html
Może pomoże w doborze.
Po ostatniej zimie, zaczynam przymierzać się do wymiany moich opon BFGoodrich MACADAM 235/75R15 na BFGoodrich AT 30x9.5.16. Z kalkulatora wynika, że powinny zmieścić się w nadkolach bez podnoszenia auta.
Wcześniej myślałem o 31x10.5x15 ale tu trzeb by już robić lift zawieszenia.
Pozdr
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Opony i felgi
Postautor: Gonzo » 06 sty 2011, 19:33
msch00 pisze:Wcześniej myślałem o 31x10.5x15 ale tu trzeb by już robić lift zawieszenia.
nie trzeba, wejdą normalnie, tylko chlapacze trzeba podgiąć
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Opony i felgi
Postautor: mussolinii » 06 sty 2011, 19:49
Gonzo.. a Ty nie podnosiles samochodu do tych "kapci"??
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Opony i felgi
Postautor: Gonzo » 07 sty 2011, 19:16
podniosłem, bo myślałem, że nie wejdą, a jak się okazało weszły by bez podniesienia, jedynie mogły by obcierać przy dużym obciążeniu lub wy-krzyżu
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: Opony i felgi
Postautor: msch00 » 11 sty 2011, 10:03
Gonzo pisze:msch00 pisze:Wcześniej myślałem o 31x10.5x15 ale tu trzeb by już robić lift zawieszenia.
nie trzeba, wejdą normalnie, tylko chlapacze trzeba podgiąć
Możesz coś więcej napisać. jak podgiąć?? Chlapacze są z elastycznego plastiku

Rozumiem, że w takim razie mogę w ciemno brać 31x10.5x15 All-terrain i bez podnoszenia wejdą w nadkola i da się na tym jeździć??
Bo po zmianie opon kaski na lift zawieszenia mi już nie starczy, w moim wypadku bez wymiany drążków z przodu lift się nie uda.
Tył siedzi wysoko, martwi mnie przód.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Opony i felgi
Postautor: mussolinii » 11 sty 2011, 20:49
msch00 pisze:..... w moim wypadku bez wymiany drążków z przodu lift się nie uda.
Tył siedzi wysoko, martwi mnie przód.
Jak sie nie uda? czemu? jezeli drazek jest podniesiony na maksa (nie starcza juz regulacji na srubie) to trzeba go wyjac przekrecic o kilka zabkow i regulacja sie zwiekszy... oczywiscie nie mozna tego robic w nieskonczonosc.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: Opony i felgi
Postautor: msch00 » 13 sty 2011, 8:37
mussolinii pisze:msch00 pisze:..... w moim wypadku bez wymiany drążków z przodu lift się nie uda.
Tył siedzi wysoko, martwi mnie przód.
Jak sie nie uda? czemu? jezeli drazek jest podniesiony na maksa (nie starcza juz regulacji na srubie) to trzeba go wyjac przekrecic o kilka zabkow i regulacja sie zwiekszy... oczywiscie nie mozna tego robic w nieskonczonosc.
Wolę dmuchać na zimne

- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Opony i felgi
Postautor: Gonzo » 13 sty 2011, 14:40
to znaczy by była jasność przed podniesieniem przód miałem 78cm - przód i 75cm - tył (mierząc od gruntu do krawędzi nadkola) i obecne 31"/10,5"/15" weszły by, jedynie wymaga podkręcenia ogranicznik skrętu (taka śruba przy wahaczu)
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: Opony i felgi
Postautor: msch00 » 13 sty 2011, 14:47
Gonzo pisze:to znaczy by była jasność przed podniesieniem przód miałem 78cm - przód i 75cm - tył (mierząc od gruntu do krawędzi nadkola) i obecne 31"/10,5"/15" weszły by, jedynie wymaga podkręcenia ogranicznik skrętu (taka śruba przy wahaczu)
Do zakupu jeszcze kilka tygodni, przed zakupem jeszcze sprawdzę i pomierzę

Ale wygląda na to, że skłaniałbym się bardziej w kierunku 31x10,5x15 aniżeli 30x9.5x15.
Pozdr
Posty: 130
-
Strona 8 z 9
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następna
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość