pasek klinowy 2,9
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: pasek klinowy 2,9
Postautor: mussolinii » 05 paź 2012, 13:19
sikor23 pisze:witam, wie moze ktos jak zabrac sie do wymiany paska klinowego w rextonie z silnikiem 2,9
Chyba pasek wielorowowy? Tam nie ma paska klinowego...
Poluzowac trzeba napinacz - Luzujesz nakretke i wyciagasz srube.. napinacz luzuje pasek i wio... wszystko.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lip 2012, 23:20
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: pasek klinowy 2,9
Postautor: sikor23 » 05 paź 2012, 17:02
ok, a mozesz mi napisac ktory to dokladnie jest napinacz i gdzie sie znajduje, tak dla pewnosci
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: pasek klinowy 2,9
Postautor: musso » 06 paź 2012, 10:43
Jak Ja wymienialem pasek,to potrzebowalem macna linke,i troszke sily,linke zapleciesz(przelozysz) na pasku na wysokasci wspomagania,i jak pociagniesz to zdejmiesz Go z rolek,potem troszke walki zeby zamontowac nowy(mozesz zdjac,poluzowac gorna obudowe wiatraka)bedzie latwiej zalozyc Go.Cala zabawa z paskiem zajela Mi moze 1godz.Powodzenia.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: pasek klinowy 2,9
Postautor: mussolinii » 06 paź 2012, 11:43
Przeciez tam jest napinacz mechaniczny ktory luzuje sie przez wyjecie sruby. W plastiku trzymajacym sprezyne jest otwor w ktory wklada sie preta/srubokret i odchyla sie napinacz zeby wyciagnac srube. Jak sie ja wyciagnie to cala konstrukcja napinajaca pasek jest zluzowana. Nie trzeba walczyc z niczym. Proste jak budowa cepa.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości