podcisnienie silnika
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 lis 2012, 9:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
podcisnienie silnika
Postautor: waldek66 » 06 sty 2013, 10:29
Witam wszystkich .Prosze o pomoc z podcisnieniem silnika zatarl mi sie silnik 2,9 TDI z powodu wadliwego filtra oleju firmy FILTRON. zakupilem drugi silnik tylko 2,9d po odpaleniu silnik nie wchodzi na maksymalne obroty poniewaz u mnie sterowanie pompa wtryskowa dodatkowa dawka paliwa,bylo elektryczne a w tym silniku jest pocisnieniowe nie wiem gdzie podopinac te przewody podcisnienia. Robilem rozne kombinacje bez rezultatow prosze o pomoc ,
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości