Mam taki problem. Dzisiaj gdy tata wraca do domu z pracy troszkę szybciej pojechał na dziurawej wiejskiej drodze i coś sie stało. Samochód stoi ok 70m od domu ale nie można go scholowac ani nic innego bo to automat, a zmienić na luz po przekręceniu kluczyka sie nie da gdyż coś sie stało z elektryka. Samochód kreci na rozrusznik ale nie chce odpalić. Co to może być?
Po przekręceniu kluczyka na desce rozdzielczej nie świeci sie żądna kontrolka, nie działają el. szyby. Gdzie znajdują sie bezpieczniki oprócz tego miejsca kolo lewej nogi kierowcy i pod maska? Od czego są te kostki pod schowkiem?
proszę o szybka pomoc i pozdrawiam.
POMOCY
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: POMOCY
Postautor: Mariusz » 26 wrz 2008, 19:57
Główne bezpieczniki masz przy klemie akumulatora tam szukaj usterki
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 21 lip 2008, 18:48
- Model: Musso
- Rok produkcji: 97
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: POMOCY
Postautor: PaV3L » 26 wrz 2008, 20:10
No tak tam sa jakie 4 ale tata nie mogl ich wyjac zeby sprawdzic. A pozatym nie wyglada to na bezpieczniki tylko na jakis kabel jakby sie urwal albo cos.
Musso 97r / 3.2 benz/gaz / automat / Kameleon !!
- MUSSOART
- Stały bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 sty 2008, 19:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: POMOCY
Postautor: MUSSOART » 26 wrz 2008, 21:16
Witam automat można holować tylko nie przeraczać 30km /h możesz wrzucić na luz po przekręceniu kluczyka jak odlokuje kierownice na pierszy poziom bez zapłonu automat powinien dać się przestawić miałem kiedys automat tylko z USA...
A co do twego musso to co padło wszystko brak prądu kontrolki nic nie drgnie to sprawdz głowną skrzynkę która jest pod maską od strony kierowcy i sprawdz połączenie z akumulatorem... musso tak ma po wertepach potrafi wylączyć prawie wszystko też to przerobiłem...
Zajzyj do manuala tam jest wszystko i powolutku dojdziesz do tego.
A pod schowkiem sa przekazniki od klimy i sterowania dmuchawami ty musisz pogrzebać pod maską i ewentualnie pod kierownicą od lewej strony sa przekazniki i bezpieczniki w manualu rozgryziesz które od czego.
Pozdrawiam
A co do twego musso to co padło wszystko brak prądu kontrolki nic nie drgnie to sprawdz głowną skrzynkę która jest pod maską od strony kierowcy i sprawdz połączenie z akumulatorem... musso tak ma po wertepach potrafi wylączyć prawie wszystko też to przerobiłem...
Zajzyj do manuala tam jest wszystko i powolutku dojdziesz do tego.
A pod schowkiem sa przekazniki od klimy i sterowania dmuchawami ty musisz pogrzebać pod maską i ewentualnie pod kierownicą od lewej strony sa przekazniki i bezpieczniki w manualu rozgryziesz które od czego.
Pozdrawiam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 21 lip 2008, 18:48
- Model: Musso
- Rok produkcji: 97
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: POMOCY
Postautor: PaV3L » 26 wrz 2008, 23:55
Dobra wielkie dzięki za pomoc. No tak można holować na pozycji N ale właśnie sie zblokowało na P i nie chce przełączyć po przekręceniu kluczyka. Niestety.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Musso 97r / 3.2 benz/gaz / automat / Kameleon !!
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 21 lip 2008, 18:48
- Model: Musso
- Rok produkcji: 97
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: POMOCY
Postautor: PaV3L » 27 wrz 2008, 16:15
Witam ponownie. Nie wiece może gdzie jest ta wtyczka cy coś gdzie się podłącza pod komputer nasze musso?
Musso 97r / 3.2 benz/gaz / automat / Kameleon !!
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: POMOCY
Postautor: mussolinii » 29 wrz 2008, 18:08
Pod maska, przy bezpiecznikach z lewej strony patrzac z pozycji kierujacego. Gniazdo znajduje sie pod poktywka z napisem "DIAGNOSTIC".
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 21 lip 2008, 18:48
- Model: Musso
- Rok produkcji: 97
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: POMOCY
Postautor: PaV3L » 06 paź 2008, 21:25
Dobra dzięki. Musso już zrobione. Okazało się że system zabezpieczający ,który gasił silnik po 8 sekundach od otwarcia drzwi/maski itp był źle podłączony i zrobił jakieś zwarcie czy coś. Zabezpieczenie zostało odłączone i musso już jeździ. Pozdrawiam.



Musso 97r / 3.2 benz/gaz / automat / Kameleon !!
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość