Panowie regenerował ktoś lub dorabiał przegub homokinetyczny na wale przednim w naszych Musso ??
Jeśli tak to prosze o info gdzie to było robione, muszę to zrobić bo nie będę przecież jeździł na tyle tylko (chyba, że jest inne wyjście z tej sytuacji).
Pzdr
Marcin
Regeneracja wału do silnika 3,2
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Regeneracja wału do silnika 3,2
Postautor: nienio » 05 kwie 2011, 10:51
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: Regeneracja wału do silnika 3,2
Postautor: nienio » 13 kwie 2011, 22:08
Dzisiaj otrzymałem po regeneracji przegubu homokinetycznego wał przedni , szczęśliwy udałem się do mechanika , aby mi go założył .
Potem już przejażdzka po łące obok, przód-tył wszystko gra , przeszczęśliwy wyjeżdzam na drogę rozpędzam się do 70 km/h i wtedy z nienacka auto dostaje drgań wszystko się trzęsie , a następnie zaczyna ostro walić, hamowanie powrót do warsztatu na kanał i się okazuje , iż gumowa osłona przegubu uległa całkowitemu zniszczeniu wszędzie na podwoziu smar i nici z dalszej jazdy z przegubu chyba też , jutro wysyłam do reklamacji , cała impreza kosztowała mnie do tej pory 650 zł (tyle zapłaciłem za regenerację ) .
Panowie stwierdzili, iż jeżeli nastąpiłol to z ich winy to chętnie naprawią , zobaczę .
Napiszę jak otrzymam go z powrotem.
Potem już przejażdzka po łące obok, przód-tył wszystko gra , przeszczęśliwy wyjeżdzam na drogę rozpędzam się do 70 km/h i wtedy z nienacka auto dostaje drgań wszystko się trzęsie , a następnie zaczyna ostro walić, hamowanie powrót do warsztatu na kanał i się okazuje , iż gumowa osłona przegubu uległa całkowitemu zniszczeniu wszędzie na podwoziu smar i nici z dalszej jazdy z przegubu chyba też , jutro wysyłam do reklamacji , cała impreza kosztowała mnie do tej pory 650 zł (tyle zapłaciłem za regenerację ) .
Panowie stwierdzili, iż jeżeli nastąpiłol to z ich winy to chętnie naprawią , zobaczę .
Napiszę jak otrzymam go z powrotem.
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



-
- Rusza z kopyta
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 lip 2010, 23:26
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regeneracja wału do silnika 3,2
Postautor: klasyk » 11 maja 2011, 22:29
W Łodzi jest firma która regeneruje wały - jeśli chcesz namiary - podam ci na priv.
Mam inne pytanie - ile może kosztować remont silnika - może niekompletny, ale na pierwszym tłoku coś się dzieje i dlatego muszę się liczyć z remontem?
Mam inne pytanie - ile może kosztować remont silnika - może niekompletny, ale na pierwszym tłoku coś się dzieje i dlatego muszę się liczyć z remontem?
- pierzasty
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 lut 2010, 11:47
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regeneracja wału do silnika 3,2
Postautor: pierzasty » 12 maja 2011, 11:11
mnie remont wyniósł koło 2 tys
tłoki i pierścienie kupowane w intercars 150zl (manhle) sztuka ze zniżka pracownicza
jedyny problem to musiałem na nie czekać na nie ze dwa miesiące aż sprowadzą z fabryki
szlif bloku i planowanie głowicy zapłaciłem koło 270zł
no i uszczelki uszczelniacze itp
tłoki i pierścienie kupowane w intercars 150zl (manhle) sztuka ze zniżka pracownicza
jedyny problem to musiałem na nie czekać na nie ze dwa miesiące aż sprowadzą z fabryki
szlif bloku i planowanie głowicy zapłaciłem koło 270zł
no i uszczelki uszczelniacze itp
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości