ręczny nie trzyma w tył!
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
- kormoran
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 sty 2009, 12:58
- Model: Korando
- Gadu-Gadu: 0
ręczny nie trzyma w tył!
Postautor: kormoran » 06 wrz 2011, 16:28
Jak w temacie. Chyba była o tym już kiedyś mowa, ale nie znalazłem. Z jedynki nie ruszę a przy wstecznym- bez różnicy - z hamulcem, czy bez...Gdyby ktoś miał jakieś sugestie, pomysły itd to będę wdzięczny.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: ręczny nie trzyma w tył!
Postautor: matee » 27 wrz 2011, 13:51
mi pomógł zestaw naprawczy do ręcznego + nowe tarczo-bębny + nowe okładziny ... chyba Cię nie pocieszyłem
nie mniej jednak do tyłu trzymał i trzyma znacznie gorzej niż do przodu - takie czary-mary!

nie mniej jednak do tyłu trzymał i trzyma znacznie gorzej niż do przodu - takie czary-mary!
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- kormoran
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 sty 2009, 12:58
- Model: Korando
- Gadu-Gadu: 0
Re: ręczny nie trzyma w tył!
Postautor: kormoran » 27 wrz 2011, 14:55
Dzięki za odpowiedź. Te czary- mary to chyba sposób mocowania linek. Podczas ruchu "do przodu" linka się samozaciska. Podczas ruchu "w tył" już tego dodatkowego zacisku nie ma. Tarczobębny mam dobre. Reanimację ręcznego zacznę chyba od linek. Gdy do czegoś sensownego dojdę, to napiszę, bo to chyba dość popularny mankament.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: ręczny nie trzyma w tył!
Postautor: matee » 27 wrz 2011, 15:25
Linki u mnie nie pomagały, okładziny też nie ... podobno kluczowy jest tu ów zestaw naprawczy.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości