Witam, przeczytałem wczoraj całe forum i nie znalazłem opisu mojego problemu. Moje Musso 1996 2,9D manual 210tys km jest ogólnie w dobrym stanie ale:
1. przy obrotach silnika ok 1200 , na każdym biegu całe drży. Nie jest zakres obrotów przy którym się normalnie jeździ ale już w korku, kiedy trzeba z małą prędkością na niskich obrotach podjeżdżać robi się nieprzyjemnie. Na całkowicie wolnych obrotach jest ok, przy włączonym reduktorze pod stromą górę auto podjeżdża na wolnych obrotach bez wibracji. Przy stojącym aucie bez biegu wibracje przy 1200 obrotach również są ale dużo mniejsze.
2. Drugi problem - być może powiązany z pierwszym - to szarpanie podczas przyspieszania oraz wyraźne szarpnięcie przy puszczaniu sprzęgła po wrzuceniu 5 biegu. Mechanik u którego byłem wspominał coś o sprzęgle ale auto ładnie rusza, miękko bez szarpania.
3. Trzeci problem - przy gaszeniu silnika mocno trzęsie.
pozdrawiam
WIBRACJE NADWOZIA 2,9D
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 maja 2011, 21:18
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: TRÓJMIASTO/RUMIA
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: WIBRACJE NADWOZIA 2,9D
Postautor: mussolinii » 16 wrz 2011, 14:32
Sprawdz poduszki pod silnikiem i pod skrzynia biegow. One sa odpowiedzialne za likwidacje wibracji miedzy silnikiem a nadwoziem.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 maja 2011, 21:18
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: TRÓJMIASTO/RUMIA
Re: WIBRACJE NADWOZIA 2,9D
Postautor: michalkrupa » 19 wrz 2011, 23:43
dzięki , a jak je sprawdzić w domowych warunkach ?
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: WIBRACJE NADWOZIA 2,9D
Postautor: traky » 21 wrz 2011, 22:26
Przedewszystkim wzrokowo, poglądaj czy któraś nie jest popękana, przyklapnięta, weś breszkę i ponaciągaj
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości