Witam,
Podczas skręcania w prawo/lewo słychać z przedniego prawego koła terkotanie.
Terkotanie słychać przy skręcaniu na zakręcie 90 stopni (skrzyżowanie).
Nie ma znaczenia czy jadę szybko czy wolno. Zmienia się tylko częstotliwość terkotania.
Co to może być?
Musiak z 2000 . silnik 3.2 (stałe 4x4)
Konri
Terkotanie przy skręcaniu
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Terkotanie przy skręcaniu
Postautor: krzychu » 19 wrz 2011, 15:49
Jak w Ducato zaczął padać przegub to też terkotało przy skręcaniu.

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: Terkotanie przy skręcaniu
Postautor: musso » 19 wrz 2011, 17:56
Tak jak krzychu stawiam na przegub.
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Terkotanie przy skręcaniu
Postautor: Ramzes » 19 wrz 2011, 20:50
Wg mnie przegub do wymiany. Na Alledrogo chyba są dostępne.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
- trotyl1
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 paź 2007, 8:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Terkotanie przy skręcaniu
Postautor: trotyl1 » 29 wrz 2011, 20:06
Wtam, sprawdź też uszczelnienie od skrętnej strony przegubu. U mnie się wytarło, założyłem o ring o podobnej grumości i smar do środka. Dwa lata i ok. Przy kupnie przegubu używanego uważaj, bo z modelu 2,9 ma mniejszą średnice zewn. i otwory są bliżej osi. (słabsze silniki). Ja taki miałem za free. Wytoczyłem sobie pierścień centrujący do wytoczenia w flanszy mostu, a otwory "z fasolkowałem" jest ok nie bije, ale na pewno nie będzie tak odporny do silnika 3,2 ze stałym napędem.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość