liczne klopoty z nosorozcem.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sty 2008, 19:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: zdeterminator » 19 sty 2008, 20:47
- misiek
- Stały bywalec
- Posty: 272
- Rejestracja: 30 lis 2007, 11:36
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: gliwice/scyzoryk
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: misiek » 27 sty 2008, 17:27

-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sty 2008, 19:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: zdeterminator » 28 sty 2008, 13:57
- misiek
- Stały bywalec
- Posty: 272
- Rejestracja: 30 lis 2007, 11:36
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: gliwice/scyzoryk
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: misiek » 29 sty 2008, 9:31
.podlewaruj sam i sprawdz te luzy na przednich kołach jeśli sa to je skasuj na forum jest opisane i pokazane jak to zrobić to moze być przyczyną nie działania napedu jeśli trójnik nie pomoże . napisz o rezultatach . mieszkam w gliwicach więc w kwestji mech nic ci nie pomoge sam jedynie coś ci moge doradzić ale gdy się auta nie widzi to nie jest najprostsze zadanie . Mam nadzieje ze wpiszesz się na liste chetnych na zlot

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:35
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: ZbiG2000 » 08 wrz 2008, 12:04
W moim nosorozcu jakiś czas temu w odstępie 2 miesięcy miałem 2 awarie przewodów hamulcowych (lewy i prawy) gdzieś w rejonie tylnej osi.
Okazało się - że przewody te są stalowe (przynajmniej w moim MUSSO takie były) i po prostu zgniły. Najgorsze było to że sytuacja ta zaskoczyła mnie podczas jazdy - na szczęscie mimo że dziura w przewodzi była spora, to udało mi się (wprawdzie z wielkim trudem) wyhamować. Do domu już dojechałem powoli na ręcznym.
Po obejrzeniu przewodów u mechanika okazało się że zgniły całe przewody od podłączenia zacisków tylnych koł aż do pierwszej złączki gdzieś mniej więcej na wysokości początku przednich drzwi i tak naprawdę dziura w dowolnym miejscu tego przedziału to była tylko kwestia krótkiego czasu.
Pozdrawiam
ZbiG2000
- czałczesku
- Stały bywalec
- Posty: 136
- Rejestracja: 19 kwie 2007, 8:19
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: czałczesku » 08 wrz 2008, 14:29

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:35
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: ZbiG2000 » 08 wrz 2008, 15:17
Może i Musso też ma zdublowany system - ale po objawach w moim przypadku watpię (pedał hamulca do podłogi, opór minimalny, hamowanie też minimalne).
Pozdrawiam
ZbiG
- MUSSOART
- Stały bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 sty 2008, 19:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: MUSSOART » 08 wrz 2008, 21:22
Pozdrawiam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:35
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: ZbiG2000 » 08 wrz 2008, 22:56
Pozdr. ZbiG2000
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: msch00 » 09 wrz 2008, 11:15
Musso jak najbardziej ma 2 obwodowy układ hamulcowy. Oba układy mają jednak ten sam zbiorniczek na płyn hamulcowy (jest częściowo przegrodzony i sprawdza się poziom płynu dla obu układów). Jeśli w jednym układzie jest przeciek (a podczas hamowania wzrasta ciśnienie płynu) to i hamulce w obu obwodach tracą na sile hamowania. Zwłaszcza jeśli klocki sa już częsciowo zużyte, to może dojść do przypadku, że siła hamowania będzie niewielka.
Pozdrawiam
- czałczesku
- Stały bywalec
- Posty: 136
- Rejestracja: 19 kwie 2007, 8:19
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: czałczesku » 10 wrz 2008, 12:11

-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 sie 2008, 3:14
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3199
- Gadu-Gadu: 0
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: Tom3i2 » 16 lut 2012, 11:46
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: SLAVCO1983 » 13 mar 2012, 19:45

- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: krzychu » 30 mar 2012, 21:13
Muszę wymienić obydwa tylne długie + dwa krótkie na koła

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: liczne klopoty z nosorozcem.
Postautor: SLAVCO1983 » 18 kwie 2012, 12:40

Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości