Otóż mój Korando świetnie pali na zimnym silniczku....nawet w siarczyste mrozy palił od "przysłowiowego pierwszego dotkniecia", natomiast prawdziwa masakra zaczyna sie gdy wyłączę silnik po rozgrzaniu.......wtedy totalna kicha......"judłanie rozrusznikiem" po 3-4 razy, słychac trzask załączanej pompk a samochód i tak nie chce zapalić.......drastycznie vzasami czekam do wychłodzenia silnika i wtedy dopiero odpala "jakby nigdy nic sie nie stało".
Wymieniłem filtr paliwa, wyczyszczony zbiornik, nowe przewody paliwowe.....generalnie auto po solidnym remoncie......tylko to palenie ??????
Co to może być ??????????
Przepraszam za post w dziale Musso, ale silnik ten sam więc postanowiłem i tutaj zapytać.
- nowa stacyjka
- nowe świece
- nowy filtr paliwa
- nowe przewody paliwowe
- stara pompa paliwa, ale na zimnym "pomyka jak talala"
- poza odpalaniem nie ma żadnych innych problemów, jazda płynna itd.
KORANDO 3.2 beznzyna....trudne odpa;anie na gorącym silniku
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 138
- Rejestracja: 03 sty 2011, 12:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: KORANDO 3.2 beznzyna....trudne odpa;anie na gorącym siln
Postautor: Julian » 29 kwie 2012, 23:08
Podłącz się do komputera lub sczytaj błędy. Ewidentnie jakiś czujnik padł. Poszukaj na forum. Ten temat przewijał się.Szukaj w elektryce-elektronice.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 29
- Rejestracja: 06 gru 2010, 12:01
- Gadu-Gadu: 0
Re: KORANDO 3.2 beznzyna....trudne odpa;anie na gorącym siln
Postautor: siemka » 30 kwie 2012, 13:16
Chyba znalazłem przyczynę........nie za kazdym przekreceniem stacyjki(nowiutka) załącza się pompa paliwa......tylko co zepsute....przekaznik ( nie wiem gdzie sie znajduje), sama pompa a moze również przepływomierz ??????
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: KORANDO 3.2 beznzyna....trudne odpa;anie na gorącym siln
Postautor: krzychu » 30 kwie 2012, 15:27
Kostka stacyjki.
Trza rozebrać i sprawdzić czy wszystkie styki dobrze pracują.
i przestań pisać jednego i tego samego w dwóch różnych wątkach.
Trza rozebrać i sprawdzić czy wszystkie styki dobrze pracują.
i przestań pisać jednego i tego samego w dwóch różnych wątkach.

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: KORANDO 3.2 beznzyna....trudne odpa;anie na gorącym siln
Postautor: SLAVCO1983 » 01 maja 2012, 9:02
A sprawdzałeś może kabelki na samej pompie? Bo mi kiedyś zgasł i ni cholery nie odpaliłem. Dopiero po holowaniu do domu i poszukiwaniach okazało się, ze jeden ze styków po prostu skorodował i nie łączyło.

-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: KORANDO 3.2 beznzyna....trudne odpa;anie na gorącym siln
Postautor: Ramzes » 01 maja 2012, 12:10
Mnie w Musso 3,2 skorodowały styki na pokrywie od kosza pompy paliwa. Efekt powrót na lawecie do domu. Wtedy nie umiałem awaryjnie odpalać na LPG
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości