Musso 3.2E + LPG
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 lip 2008, 11:41
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Musso 3.2E + LPG
Postautor: tdipower » 14 lip 2008, 11:46
NA początku witam wszystkich. I od razu proszę o poradę. Więc pierwszy problem to zapalanie -- jak jest silnik zimny to zapala za pierwszym razem natomiast jeżeli silnik jest ciepły to za pierwszym razem zapala i od razu gaśnie a zapala dopiero za drugim razem. A odnośnie gazu to przy włączonym biegu (D-automat) obroty strasznie falują natomiast na benzynie jest ok. Proszę o jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam . Michal
- luka
- Rusza z kopyta
- Posty: 35
- Rejestracja: 04 wrz 2007, 16:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Musso 3.2E + LPG
Postautor: luka » 16 lip 2008, 20:58
A więc z gazem to sprawa może być nieco zawiła.....jeżeli posiadasz sekwencyjny to w zasadzie wystarczy udać się do serwisu gazowego który obsłuży twój komputer gazowy i ustawi mapy wtrysku gazu pod lekkim obciążeniem silnika na biegu jałowym....podejżewam że jeśli włączysz światła i klimę to efekt będzie podobny....poprostu konieczne jest poprawienie regulacji na komputerze....
Ale jeśli masz założoną instalację mieszalnikową (niepolecam takowej do tego silnika) no to problem jest bardziej zawiły......albo membranki w reduktorze do wymiany albo jakieś lewe powietrze w mieszalniku....niekiedy źle dobrany mieszalnik......W sumie proponuję w każdym przypadku odwiedzić gazownika....jeżeli problem był od zawsze to zapewne instalacja jest źle dobrana lub niedoregulowana.....jeżeli pojawiło się niedawno no to trzeba poszukać usterki.
Ale jeśli masz założoną instalację mieszalnikową (niepolecam takowej do tego silnika) no to problem jest bardziej zawiły......albo membranki w reduktorze do wymiany albo jakieś lewe powietrze w mieszalniku....niekiedy źle dobrany mieszalnik......W sumie proponuję w każdym przypadku odwiedzić gazownika....jeżeli problem był od zawsze to zapewne instalacja jest źle dobrana lub niedoregulowana.....jeżeli pojawiło się niedawno no to trzeba poszukać usterki.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość