silnik
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lut 2010, 19:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szwecja-Lomma
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: silnik
Postautor: mussolinii » 26 lis 2012, 22:48
2.5TD to zdaje sie jest 5cylindrowy a nie 4o jak 2.3 u ciebie. Bedzie na 100% problem by go zmiescic pod maska bez dodatkowych przerobek.
Tu masz cale musso z takim silnikiem jak twoje do kupienia: http://otomoto.pl/ssangyong-musso-silni ... 87597.html
Tu masz cale musso z takim silnikiem jak twoje do kupienia: http://otomoto.pl/ssangyong-musso-silni ... 87597.html
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: silnik
Postautor: matee » 27 lis 2012, 21:28
A jaki był powód zatarcia?
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lut 2010, 19:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szwecja-Lomma
Re: silnik
Postautor: BILIMUSSO » 27 lis 2012, 21:58
Powodem zatarcia silnika było urwanie się napędu pompy oleju.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lut 2010, 19:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szwecja-Lomma
Re: silnik
Postautor: BILIMUSSO » 27 lis 2012, 22:10
Przeróbki na pewno będą ale najważniejsze jest to czy silnik będzie pasował na skrzynie ? 5 cylindrów ma też silnk2,9td i jest montowany w musso i się mieści.Chciałbym trochę większy silnik zamontować bo moje 2.3jest strasznie słabe.
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: silnik
Postautor: musso » 28 lis 2012, 13:38
Mysle ze spokojnie 2.5td od mesia wsadzisz pod maske(miejsca jest wystarczajaco)a co do skrzyni,bez flanszy sie chyba nie obejdzie,poprostu skrzynia moze nie pasowac(rozstaw srub).
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości