jestem posiadaczem Ssang Yong Musso rocznik 1996 r 2.9 D .Wada w tych autach jest brak możliwości ustawienia wolnych obrotów mechanicznie na pompie wtryskowej. Musiałem dorobić specjalny uchwyt, który mi popycha dźwignie od linki gazu bo naprężanie samej linki jest złym rozwiązaniem bo napięta linka zacina się na różnych obrotach. Gdy dorobiłem ten uchwyt z regulacją to problem zniknął i jest już w miarę dobrze, ale chciałbym te obroty też utrzymać na dźwigni od listowej pompy jaka występuje w tym silniku. Po ściągnięciu obudowy filtra powietrza odsłania się cała pompa, ale niestety żadnej dźwigni z regulacja od tej strony nie ma, są tylko wolne miejsca nagwintowane i wychodzi kawałek wałka od obrotów. Silnik ten występuje w różnych pojazdach, w związku z tym czy ktoś widział taki mechanizm regulacji obrotów w innych modelach samochodów z tego typu silnikiem, mógłbym taki mechanizm kupić. Rozumiem że silnik posiada automatyczny mechanizm Bosch'owski regulacji obrotów ale jest on skomplikowany i drogi i mało skuteczny, więc dlatego przydała by się "ręczna" regulacja, w czasie eksploatacji skuteczność tego mechanizm ulega znacznemu zmniejszeniu, powodując dotkliwe, głośne drgania tłumika oraz nadwozia, co mnie bardzo wk*****wia
