Witam.
W czwartek zaprowadziłem samochód na wymianę oleju i świec żarowych. Mechanik wcześniej stwierdził, że aby wymienić świece żarowe trzeba ściągać dekiel od zaworów. Kupiłem uszczelkę (100zł w plecy), pod ten dekiel. W czasie odkręcania doszedł do wniosku, że ciężko idzie,a bał się ukręcić śrubę więc zrezygnował z tej metody i.... podszlifował klucz. Wymienił bez odkręcania pokrywy! Jak mu to wcześniej proponowałem to stwierdził że nie da się! Ale nie o tym miało być. W trakcie tej operacji odkręcił wężyki do wtryskiwaczy. Po zmianie świec i oleju zadzwonił że auta nie idzie odpalić i pewnie coś z alarmem! Alarm wydaje się ok, więc próbowaliśmy kręcić. W między czasie odpalił "na flaka" ale nic to nie dało. Pompowaliśmy tą ręczna pompką przy filtrze, kręcąc od czasu do czasu i nic, padł akumulator. W między czasie podłączył pompkę elektryczną, zamiar tej ręcznej aby zrobiła ciśnienie, ja parę razy kręciłem ale bez efektu. Właśnie podładowuję aku aby spróbować ponownie. Ma ktoś jakiś pomysł? Może popuścić na wtryskach i pokręcić jakiś czas? Najgorsze, że ten mechanik chętnie by mnie pognał z garażu aby zapomnieć o sprawie! Przyjechałem sprawnym samochodem na wymianę oleju i świec a będę musiał go zabrać na lawecie!? Chory kraj.
Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
SsangYong Actyon Sports to pickup, którym przewieziesz niezbędny ładunek. Wygrywa z rozwiązaniami konkurencyjnych marek komfortem jazdy zbliżonym do samochodów typu SUV i lepszymi właściwościami jezdnymi
- ReddyS
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 sty 2008, 17:24
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 1330730
Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: ReddyS » 23 mar 2013, 13:02
--
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: kurpi » 26 mar 2013, 21:22
Jak miałem w kyronie słaby aku to też nie chciał zapalić,wyładował mi się jak zostawiłem włączone oświetlenie kabiny,innym razem po prostu stał z 2 tygodnie a akuś już 5 latem miał i się rozładował.nie pomogło nawet podpięcie kabli pod inny aku.dopiero jak naładowałem aku to zapalił bez problemu,może władowali ci aku i juz potem po prostu miał za mało prądu i nie zapalił.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

- ReddyS
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 sty 2008, 17:24
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 1330730
Re: Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: ReddyS » 30 wrz 2013, 12:21
Witam.
Żeby domknąć wątek. Niestety, "mechanik" zabrudził wtryski, które się podobno zawiesiły. 3 wtryski udało się odkręcić i przeczyścić, samochód pali, natomiast 4 wtrysk (najbliżej maski) jest podobno nie do ruszenia, tak się "zapiekł". Za czyszczenie 3 wtrysków zapłaciłem 400zł.
Żeby domknąć wątek. Niestety, "mechanik" zabrudził wtryski, które się podobno zawiesiły. 3 wtryski udało się odkręcić i przeczyścić, samochód pali, natomiast 4 wtrysk (najbliżej maski) jest podobno nie do ruszenia, tak się "zapiekł". Za czyszczenie 3 wtrysków zapłaciłem 400zł.
--
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: leon81 » 30 wrz 2013, 15:28
Witam!
KOlego w czyszczenie wtrysków to mi się wierzyć nie chce. Trzy wyczyścił a czwartego nie a samochód pali jak złoto - a rurki od wszystkich odkręcił i dziwnym trafem czwarty się nie zabrudził. PO prostu naładował aku kręcił aż się odpowietrzyło i tyle. Takie moje zdanie ( szkoda 400 stów).
KOlego w czyszczenie wtrysków to mi się wierzyć nie chce. Trzy wyczyścił a czwartego nie a samochód pali jak złoto - a rurki od wszystkich odkręcił i dziwnym trafem czwarty się nie zabrudził. PO prostu naładował aku kręcił aż się odpowietrzyło i tyle. Takie moje zdanie ( szkoda 400 stów).
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
- ReddyS
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 sty 2008, 17:24
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 1330730
Re: Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: ReddyS » 01 paź 2013, 21:50
leon81 pisze:Witam!
KOlego w czyszczenie wtrysków to mi się wierzyć nie chce. Trzy wyczyścił a czwartego nie a samochód pali jak złoto - a rurki od wszystkich odkręcił i dziwnym trafem czwarty się nie zabrudził. PO prostu naładował aku kręcił aż się odpowietrzyło i tyle. Takie moje zdanie ( szkoda 400 stów).
Nie napisałem, że pali jak złoto

Ja kręciłem 2 dni i nie mogłem odpali, więc?
Niestety, za wiedzę trzeba zapłac .
--
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: leon81 » 02 paź 2013, 9:13
Dla mnie to nie wiedza tylko cwaniactwo, ale opinia jest jak odbytnica - każdy ją ma 

Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: Trawus » 02 paź 2013, 12:48
Ja bym już do tego sk...... więcej nie pojechał. Przeczyścił wtryski - dobre. Wkręcił cię drań i tyle. Zapowietrzył instalację . Pompa by to w końcu przepchnęła ale padł aku. Podładował aku i odpaliło - wszystko. Gdyby, przed dokręceniem przewodów wysokiego ciśnienia zostawił spory luz i zakręcił silnikiem to by wypchnął powietrze i silnik zapaliłby od razu. A w ogóle to, po jaką cholerę do wymiany świec odkręcał przewody ? Powinny dać się wyjąć bez ruszania czegokolwiek - tylko klucz trzeba mieć odpowiedni a nie jakiś pasowany. Jak kutas nie ma narzędzi to niech się za robotę nie bierze. Czwarty wtrysk trudniej wyjąć bo siedzi przy ściance i ściągacz czasem nie podchodzi - w Rexie jest jeszcze gorzej. Jest metoda. Nalej rozpuszczalnika kxylamenowego ze 2 cm strzykawką - nieźle penetruje i denaturyzuje nagar, zostaw do odparowania, a następnie na maxa WD 40 i zostaw na dwa dni. Poluzuj śrubę wtrysku i odpal silnik. Na wolnych obrotach , łapą poruszaj mocno wtryskiem na boki - nie ma siły by ciśnienie go nie wypchnęło kilka milimetrów. Jak zacznie dmuchać spod wtrysku to niemal ręką da się go wyjąć. Tak przynajmniej dało się zrobić w Rexie bez bólu. I wszystko.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 lut 2013, 21:52
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zapowietrzenie układu paliwowego, wytryski?
Postautor: hell » 06 paź 2013, 11:15
no pięknie, u mnie tez nie mogli wyjąc wtrysków i w rezultacie - wywiercali je - to nie kosztowało tylko 400zł...
no i jak tu zaufac mechanikowi !!!

no i jak tu zaufac mechanikowi !!!

Wróć do „Actyon/Actyon Sports”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości