Witam
Zakładam ten temat z natury informacyjnej gdyż chcę sie dowiedzieć czy któryś z kolegów ma problem z napędem pompy paliwa lub samą pompa.
Ja takowych problemów nie mam ale wertując fora mercedesa w Vito 2.3 ten problem jest nagminny i skutkuje całkowitym zniszczeniem silnika
Więc ciekawi mnie czy ten silnik to identyczna kopia merca om 601 , bo nie którzy twierdza że nie.
A co to pompy wtryskowej czy macie też coś takiego ze przy zmianie biegów wpada w takie kangurki , żabkowanie i szczególnie na 3 biegu kiedy delikatnie wciskam gaz to miedzy 2000obr a 2500 nie równo ciągnie .
Przy pompie mam całkowiecie martwy amortyzatorek gazu , ale wymienię na dniach , na forach merca piszą ze odpowiada on za delikatne schodzenie z obr co ma zmniejszać szarpania przy zmianie biegów
sprawdzałem luzy w napędzie i ich nie ma poduszki silnika i skrzyni wydaja się ok jak chwycę od spodu za reduktor to skrzynia sie kołysze na poduszcze ale popękana nie jest
przebieg to 160 tyś udokumentowany i raczej moim zdaniem realny.
czekam na opinie
pozdr
2.3 TD om 661 napęd pompy wtyskowej, oraz szarpanie
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości