Jestem laikiem , ale zadam pytanie jak zachowuje sie temperatura silnika? Jakie wskazania ? . Może silnik za bardzo się chłodzi przy 1000 km/h

Postautor: czałczesku » 21 sie 2008, 7:15
Postautor: czałczesku » 21 sie 2008, 7:28
Postautor: mussolinii » 21 sie 2008, 15:53
Postautor: MUSSOART » 23 sie 2008, 14:36
Postautor: czałczesku » 25 sie 2008, 11:55
DANIEL pisze:" Po wyjęciu kluczyka czasem silnik ma takie konwusje i dryga po wyjęciu kluczyka . Właczam wtedy jedynkę i hamulec , puszczam sprzęgo i silnik gaśnie "
mialem to samo a pozniej wymienialem to ustrojstwo w du musso to jest na pompie patrzac od gory koloru bialego i podlaczone do podcisnieiowego wezyka wymien to i bedzie ok chyba ze siada vacu pompa i wytwarza odpowiednich warunków podcisnienia
Postautor: czałczesku » 17 wrz 2008, 23:18
DANIEL pisze:" Po wyjęciu kluczyka czasem silnik ma takie konwusje i dryga po wyjęciu kluczyka . Włączam wtedy jedynkę i hamulec , puszczam sprzęgo i silnik gaśnie "
miałem to samo a póżniej wymieniałem to ustrojstwo w du musso to jest na pompie patrzac od gory koloru bialego i podlaczone do podcisnieiowego wezyka wymien to i bedzie ok chyba ze siada vacu pompa i wytwarza odpowiednich warunków podcisnienia
Postautor: mussolinii » 18 wrz 2008, 7:24
Postautor: misiek » 18 wrz 2008, 10:20
Postautor: czałczesku » 22 wrz 2008, 12:13
misiek pisze:a może spadł wężyk i dlatego nie gaśnie u mnie tak było pod osłona na pompie jest taki gumowy trójnik i tak czasem spada z tej gruszki
Postautor: misiek » 28 wrz 2008, 13:05
Postautor: Gonzo » 31 mar 2011, 1:00
Postautor: Gonzo » 01 kwie 2011, 23:42
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Dzisiaj jest 20 cze 2025, 0:59