
Turbo do zwyklego 2.9
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- marekvandame
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: myślenice
Re: Turbo do zwyklego 2.9
Postautor: marekvandame » 21 sty 2014, 23:06
lub druga opcja, kup elektryczna turbine z allegor, tanio , szybko, sprawnie, a efek!!! zyskasz cale 0.001 KM !!! rewelacja!!! 

-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 09 sty 2014, 18:43
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Derby uk
Re: Turbo do zwyklego 2.9
Postautor: Dawid1991 » 21 sty 2014, 23:24
To to samo co nakleić sobie naklejkę turbo na klapę posiadacze BMW wiedza o co chodzi a poza mocą dochodzi +3 do zajebistosci



-
- Stały bywalec
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Turbo do zwyklego 2.9
Postautor: automatic » 22 sty 2014, 9:51
na off ? po co Ci turbina - wolnossący jest nie do zabicia ! turbina daje kopa dopiero od 2500rpm
a z turbiną morderstwo wychodzi w afekcie
jak Ci pisali- jak musisz :to zmień cały silnik - oszczędzisz sobie wQrvień podczas experymentów...
albo wstaw turbo 3.0 6R z mercedesa w124 zmieści się pod maską - a są tańsze niż 2,9 5R i dysponują mniejsza pulsacją momentu obrotowego , czyli ciężko zdusić bez reduktora w brei po drzwi
a z turbiną morderstwo wychodzi w afekcie

jak Ci pisali- jak musisz :to zmień cały silnik - oszczędzisz sobie wQrvień podczas experymentów...
albo wstaw turbo 3.0 6R z mercedesa w124 zmieści się pod maską - a są tańsze niż 2,9 5R i dysponują mniejsza pulsacją momentu obrotowego , czyli ciężko zdusić bez reduktora w brei po drzwi

-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 09 sty 2014, 18:43
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Derby uk
Re: Turbo do zwyklego 2.9
Postautor: Dawid1991 » 22 sty 2014, 10:58
Tek 3.0 r6 jest wystarczająco mocny zwykły bez turbo 124 z lawetach dawał radę bez problemu to i tu da sobie radę albo myśle ze nawet można znaleść 3.0 24v om606 z 124 z tego byś był bardziej zadowolony niż z 2.9 td
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 lis 2013, 8:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Turbo do zwyklego 2.9
Postautor: luki » 22 sty 2014, 11:35
a ciagneliscie lawete 2.9 d jak sobie radzi bo kolega chce do ciagania przyczepy z konmi ?
co do motoru to jeszcze zobacze jak dostanie 35 cali jak bedzie sie sprawował w terenie moze mam takie tylko odczucie ze troszke za słaby ale czas pokaże
o rezultatach poinformuje
co do motoru to jeszcze zobacze jak dostanie 35 cali jak bedzie sie sprawował w terenie moze mam takie tylko odczucie ze troszke za słaby ale czas pokaże
o rezultatach poinformuje

-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Turbo do zwyklego 2.9
Postautor: Ptasiek » 23 sty 2014, 12:32
A jak się ma podłączenie silnika R6 ze skrzynią biegów bo sam silnik do komory silnika powinien wejść bez problemu bo chyba dużo dłuższy nie jest.
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 09 sty 2014, 18:43
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Derby uk
Re: Turbo do zwyklego 2.9
Postautor: Dawid1991 » 23 sty 2014, 16:20
Pasuje bez problemu ewentualnie sprzeglo swoje ja osobiscie wkladalem do 124 2.5 na 3.0 a do 190 z 2.5 na 2.9 z busa a silnik jest dluszy jeden gar wiecej np do 190 2.5 wchodzi byl fabrycznie a 3.0 wejdzie ale trzeba przesunac chlodnice do przodu i cos chyba podciac ale skoro tam jest fabrycznie 3.2 r6 ro 3.0 diesel tez r6 powinien wejsc
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości