sterowanie podciśnieniowe.
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 sty 2014, 8:18
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
sterowanie podciśnieniowe.
Postautor: zbigniewstruk » 27 sty 2014, 22:14
Witam, po naprawie silnika i jego zabudowie w Mussiaku mam problem z połączeniem instalacji podciśnieniowej w komorze silnika. Może ktoś ma schemat połączeń, albo zada sobie trud rozrysowania z autopsji? Proszę o pomoc.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: sterowanie podciśnieniowe.
Postautor: krzychu » 28 sty 2014, 17:25
Zobacz na moim chomiku
Jest tam pedeef vacum, może Ci to pomoże
Jest tam pedeef vacum, może Ci to pomoże

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- neovo
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 13 sty 2014, 14:42
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: sterowanie podciśnieniowe.
Postautor: neovo » 29 sty 2014, 8:04
Jeszcze ja mam pytanie odnośnie sprzęgiełek vacum. Bo po odbiorze auta od mechanika, przestał załączać przód. I z ciekawości rozebrałem sprzegiełka w kołach i zauważyłem duuużo smaru. Oczywiście jeden przewodzik był zabrudzony. I z tąd moje pytanie, czy mechanizm sprzęgła ten w kołach powinienm mieć dużo smaru? Moim zdaniem jeśli vacum działa jak odkurzacz, to również i smar może wejść w przewody. Może się mylę proszę o pomoc. Gdzieś na youtube widziałem filmik jak gościo dawał kropelkę oleju silnikowego a tak smarowania nie było.
- buby1
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 21:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: sterowanie podciśnieniowe.
Postautor: buby1 » 29 sty 2014, 15:00
kolego sprzęgiełka powinno się tylko delikatnie naoliwić,można rzec że nawilżyć,w żadnym wypadku nawalić smaru,wymyj ten smar benzynką delikatnie naoliw i przedmuchaj wężyki,mam nadzieje że uszczelnienie piasty jest dobre
- neovo
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 13 sty 2014, 14:42
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: sterowanie podciśnieniowe.
Postautor: neovo » 29 sty 2014, 21:02
Z tego co widzę to wszystko jest dobrze, tylko denerwuje mnie bo niby to "mechanik" wzią kupe kasy i robił setki takich aut a tu rozbieram i dupa!
Jasne czyli wymyję ten smar. Szczelne jest bo aż ciężko dekiel ściągnąć tak vacum trzyma.
A jeszcze pytanie - ale dotyczy Rextona - ale chyba w musso jest podobnie - pod akumulatorem mam zawór jakiś, widać że mechanik robił jakąś maniankę, ale nie wiem co to jest. To jest przy tych przewodach podciśnieniowych. Na tyle zrobił manianę że teraz powypinał wszystkie przewody od tego zaworu i zadaję pytanie czy coś tam macie? Jeśli tak to po co?
Pozdrawiam/m
Jasne czyli wymyję ten smar. Szczelne jest bo aż ciężko dekiel ściągnąć tak vacum trzyma.
A jeszcze pytanie - ale dotyczy Rextona - ale chyba w musso jest podobnie - pod akumulatorem mam zawór jakiś, widać że mechanik robił jakąś maniankę, ale nie wiem co to jest. To jest przy tych przewodach podciśnieniowych. Na tyle zrobił manianę że teraz powypinał wszystkie przewody od tego zaworu i zadaję pytanie czy coś tam macie? Jeśli tak to po co?
Pozdrawiam/m
- buby1
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 21:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: sterowanie podciśnieniowe.
Postautor: buby1 » 29 sty 2014, 22:51
jakby robił tego typu auta toby lipy nie odstawił ,raczej zaczyna sie nimi zajmować bo kasa z tego jest a i moda na auta terenowe się zrobiła a truteń się chce nimi zająć
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości