Witam wszystkich
stałem się posiadaczem Korando z 2006 roku silnik 2,9 120 KM. Przyznam się długo dojrzewałem do decyzji ale stało się Korki zawitał w mojej rodzinie. Pojazd używany będzie do rekreacyjnych wyjazdów na polowanie. Ogóle wrażenie ok . Mam taki problem wie ktoś jak wyłączyć i czy wogóle idzie zakluczanie się drzwi podczas jazdy???
centralny zamek
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 sty 2014, 13:01
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: centralny zamek
Postautor: rokas » 09 sty 2014, 7:29
To nie wiem jak to jest z tym rocznikiem w dowodzie jest data produkcji 2006. W niemieckim dowodzie było data pierwszej rejestracji wrzesień 2006 a data produkcji jakoś styczeń czy luty 2006. To chyba że było cos pokombinowane 

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 sty 2014, 13:01
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: centralny zamek
Postautor: rokas » 09 sty 2014, 7:35
Nie wiem jak jest z tym rokiem ale teraz zacząłem doszukiwać się lat produkcji i widzę że wszędzie podają lata produkcji 1997-2006 np. wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Korando
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: centralny zamek
Postautor: unimart » 09 sty 2014, 8:26
Nie ma pewnie żadnych kombinacji. W Niemczech często auta stoją po 2 lata na placu dealera, a u nich w dowodzie nie podana jest data produkcji a pierwszej rejestracji. Jeśli w VIN samochodu jest np.KPTL2B1DS5P......, to 5 oznacza rok produkcji w Korei.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 sty 2014, 13:01
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: centralny zamek
Postautor: rokas » 09 sty 2014, 14:24
Dziękuje za informacje. Faktycznie w nr VIN jest 5 więc wychodzi rok 2005
-
- Stały bywalec
- Posty: 2260
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: centralny zamek
Postautor: krisw11 » 01 lut 2014, 22:53
Możesz kolego wyłączyc zamykanie sie autka powyżej 40km/h musisz tylko rozebrać albo wypiąc taka wtyczke z tyłu za radiem na dole,ciężkie dojscie strasznie ale sprawne rączki dadzą rade
)

Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 lis 2013, 13:19
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: centralny zamek
Postautor: JEADRO » 09 lut 2014, 15:40
ja tak przypuszczałem, że to jest gdzieś pod radiem bo słychać jakby przekaźnik ale konkretnie, która to kostka to możesz wrzucić jakąś fotke bo mnie strasznie wkurza tez zamykanie i otwieranie no i czy to czegoś innego nie wyłączy innej funkcji zamka pozdro
-
- Stały bywalec
- Posty: 2260
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: centralny zamek
Postautor: krisw11 » 10 lut 2014, 1:21
Niestety kolego nie mam fotki tego ustrojstwa przesiadłem sie na audi s8 4.2 quattro
i teraz tym operuje,jeżeli masz taki gong jak otwierasz drzwi i kluczyk w stacyjce ,to po wyjeciu tej wtyczki nie bedzie dzialal ale to chyba dobrze bo mnie tez wkurzał. Tam niema żadnej wielkiej elektroniki rozbierz troszke tą półke tyknij pare razy centralnym i bez problemu usłyszysz ten moduł i odłączysz wtyke. Skala trudnosci od 1 do 10 / 2,.

Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 lis 2013, 13:19
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: centralny zamek
Postautor: JEADRO » 10 lut 2014, 13:23
ten gong tez mnie wkurza he he spoko dam radę już wkładałem tam swoje łapki więc bez grubszego rozbierania się uda dzięki za info pozdro
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 lis 2013, 13:19
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: centralny zamek
Postautor: JEADRO » 12 maja 2014, 12:27
rozłączyłem 2 przekaźniki ( co sa pod radiem za popielniczką) ale jedyne co mi to dało to nie słyszę tego bangla od świateł itd. a zamki i tak po 50km/h się zamykają
Więc chyba gdzięś indziej to musi być
Więc chyba gdzięś indziej to musi być
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości