Sciąganie w prawa strone
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: Sciąganie w prawa strone
Postautor: SLAVCO1983 » 13 paź 2010, 17:31
Tuleje odebrane, całe 8 zł szt jak dla stałębo klienta. Przewody beru 2 szt dałem 110 zł.

- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: Sciąganie w prawa strone
Postautor: dragsterdh » 11 lut 2014, 12:13
Ma ktoś może rozmiar tych tulei do wahaczy? U mnie objawy są takie, że jak na postoju kierownica jest prosto, a potem skręce, to zostaje w tym skręceniu delikatnie i w międzyczasie coś tam stuknie. Nie umiem inaczej tego opisać. Efekt jest taki, że prawie zawsze jadę ze skręconą w lewo kierownicą. Obstawiam tuleje wahaczy, nie wiem tylko jaki rozmiar albo nr katalogowy szukać.
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sciąganie w prawa strone
Postautor: Ptasiek » 11 lut 2014, 13:00
Ja bym sprawdził luzy wszystkich elementów, stuknięcie po skręcie może być przyczyną wybitej końcówki lub drążka kierowniczego. Pozostawanie kierownicy po skręcie wiąże się ze źle ustawioną geometrią zawieszenia przedniego czyli zbieżność i bardzo ważne co do powracania kierownicy i nie ściągania w którąś stronę pochylenie koła, które jest regulowane górnym wahaczem na podkładkach. Ale te czynności dopiero po pełnej diagnostyce przedniego zawieszenia czyli brak jakiś kolwiek luzów.
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: Sciąganie w prawa strone
Postautor: dragsterdh » 11 lut 2014, 17:20
Dzięki. Końcówki zamówione. Potem na szarpak. Czy przy wymianie końcowej spodziewać się jakichś szczególnych niespodzianek?
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sciąganie w prawa strone
Postautor: Ptasiek » 11 lut 2014, 18:49
Zależy kto co uważa za niespodzianki w zasadzie wszystko idzie lekko. Dobrze nasmaruj gwint wewnętrzny w końcówkach i rozruszaj kontry żeby później było łatwiej regulować.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sciąganie w prawa strone
Postautor: mussolinii » 11 lut 2014, 18:52
U mnie stukalo tak piskliwie na max skreconych kolach i zjezdzie np z kraweznika (wyjazd z parkingu) okazalo sie ze sworzen dolny byl do wymiany.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- buby1
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 21:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sciąganie w prawa strone
Postautor: buby1 » 11 lut 2014, 20:35
niby w musso tył niema regulacji ale zostaje kwestia tylnych sprężyn,bo chodzi o przechył tyłu im wyższy tył z jednej strony tym krutsza odległość między tyłem a przodem a co za tym idzie przekątna,sprawdź tylne sprężyny.to pierwsze wytłumaczeni,a drugie to takie że drogi tak są skonstruowane bu przechył był na prawą stronę chodzi tu o spływanie deszczówki do studzienek lub rowów przydrożnych
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości