Witam
Od początku nie działa u mnie w musso klakson,
sprawdzałem w kierownicy i jest ok, bezpiecznik też
co dalej mogę sprawdzić?
Klakson, co i gdzie reperować?
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- datawolf1976
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 8:42
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kurów, powiat puławski
Klakson, co i gdzie reperować?
Postautor: datawolf1976 » 15 mar 2014, 13:50
"A gdy odwróciłem się, nie ujrzałem nikogo,Tylko własny cień, Cień anioła śmierci."
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Klakson, co i gdzie reperować?
Postautor: krzychu » 15 mar 2014, 21:06
Przekaźnik w skrzynce pod maską - opisany chyba HORN i napięcia na titkach.
Titki mamy dwa, jeden za grillem, przed chodnicą a drugi za zderzakiem po prawej stronie.
Ja wywaliłem obydwa, bo woda zrobiła swoje i założyłem trąbkę z kompresorem
Titki mamy dwa, jeden za grillem, przed chodnicą a drugi za zderzakiem po prawej stronie.
Ja wywaliłem obydwa, bo woda zrobiła swoje i założyłem trąbkę z kompresorem


Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 11 paź 2013, 18:57
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Klakson, co i gdzie reperować?
Postautor: dlugi1982 » 18 mar 2014, 13:07
podczepiam się pod temat "klaksonu"u mnie też nie działają oba
chciałbym je wymienić ale z czego można dopasować
może już ktoś przerabiał temat i coś podrzuci 



- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Klakson, co i gdzie reperować?
Postautor: krzychu » 18 mar 2014, 18:32
Jeżeli tylko masz napięcie na zaciskach titka to każdy bedzie działał.
Najlepszy efekt dają klaksony tubowe podwójne.
Jeden o wyższej częstotliwości a drugi o niższej.
Bardzo ładne brzmienie.
Ja założyłem metalową trąbkę + kompresor - ładny, niski i donośny dźwięk.
Polecam firmę FIAMM - bardzo dobra jakość za niedużą kwotę
Najlepszy efekt dają klaksony tubowe podwójne.
Jeden o wyższej częstotliwości a drugi o niższej.
Bardzo ładne brzmienie.
Ja założyłem metalową trąbkę + kompresor - ładny, niski i donośny dźwięk.
Polecam firmę FIAMM - bardzo dobra jakość za niedużą kwotę

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 11 paź 2013, 18:57
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Klakson, co i gdzie reperować?
Postautor: dlugi1982 » 21 mar 2014, 16:22
Klakson naprawiony a usterka banalna
to nie był przekaźnik "HORN" chciałbym wszystkich poinformować,że bezpiecznik od sygnału jest zdublowany
jeden jest w standardowym miejscu pod tablicą a drugi w puszce z przekaźnikami(własnie ten mi wywaliło) męczyłem się niepotrzebnie z rozkręcaniem obu 



- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Klakson, co i gdzie reperować?
Postautor: krzychu » 22 mar 2014, 12:17
Dlatego pisałem żeby sprawdzić napięcia na titkach.
Wymiana ich to ostateczność.
Wymiana ich to ostateczność.

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 11 paź 2013, 18:57
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Klakson, co i gdzie reperować?
Postautor: dlugi1982 » 22 mar 2014, 13:16
dlatego piszę o zdublowanym bezpieczniku gdyż sprawdzając napięcie na"titkach" brakowało tego napięcia myślałem,że przekaźnik trza kupić
lub przewody gdzieś się przetarły i miałem zamiar wymienić jedno i drugie
kto by wpadł aby były dwa bezpieczniki
normalnie zawsze jest jeden
ale dzięki za poradę 





Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości