Witam wszystkich uczestników forum rozstała się moja przygoda z Musso i dziękuje wam za wspaniałą koleżeńską pomoc i pasje do aut z grupy ssangyong daewoo Musso czas poczuć prawdziwość off road szaleństwa i przesiąść się na coś rasowego z grupy 4x4 a mianowicie TOYOTA HILUX lub MITSHUBISHI L200 z blokadami mostów bez czujników położeń silników w skrzyniach redukcyjnych które w kółko bolą musso i napedach na podciśnienie które w kółko wałkujemy próbując znaleźć najlepszy konsensus naszych nosorożców.
Dzięki za wspaniałą przyjacielską pełną wsparcia forum pomoc jeśli moje wpisy komuś pomogły i spostrzeżenia to cieszę się i życzę dalszych sukcesów w walce z waszymi potworami bezdroży jakim jest Musso.
Co jedno mogę powiedzeń o tym samochodzie jako jego użytkownik całokształt fajne auto ale na miasto.
Najlepsze w tym aucie to silnik mercedes V5 i z pewnością V6 jest królem tego auta i gdy by nie one to musso by umarło śmiercią naturalną.
Za dużo elektroniki która w błocie i bezdrożu świruje na max i auto chodzi jak chce głębsze błota rozpadliny to nie dla kontroli trakcji TCS ABS z ABD i tak dalej nawet lift +4 i 31 cali nie pomaga.
Jest za co go kochać ale jest tez za co go nienawidzieć...
Powodzenia i pozdrawiam MUSSOART
Pożegnanie...
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: Pożegnanie...
Postautor: mpn120 » 08 lis 2008, 20:33
Witam
Szkoda tracić kolegi z taką wiedzą ale mam nadzieję że odwiedzisz nas od czasu do czasu.
Ze swojej strony pozdrawiam Ciebie wraz ze swoją dwójką i życzę sukcesów związanych z zakupem nowego 4X4.
Szkoda tracić kolegi z taką wiedzą ale mam nadzieję że odwiedzisz nas od czasu do czasu.
Ze swojej strony pozdrawiam Ciebie wraz ze swoją dwójką i życzę sukcesów związanych z zakupem nowego 4X4.
- misiek
- Stały bywalec
- Posty: 272
- Rejestracja: 30 lis 2007, 11:36
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: gliwice/scyzoryk
Re: Pożegnanie...
Postautor: misiek » 08 lis 2008, 21:02
Powodzonka przy zakupie nowego 4x4 wpadaj do nas jako mussoart kufel złotego dla ciebie 

korando2.9
- DANIEL
- Stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 17 lis 2007, 22:23
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 6176733
Re: Pożegnanie...
Postautor: DANIEL » 08 lis 2008, 23:32
No niestety Ja jest kolejny wlasnie dzisiaj mój potuningowy musso poszedł do Szczecina , nie żegnam sie definitywnie ale moze to nastapi tak wiec na przyszłosc kulturalnie było by całej rodzinie braci ssang yong musso podziekowac za cenne rady i porady techniczne , foty itd
Teraz jest na etapie poszukiwan czegos 4x4 o dużej mocy , może musso 3,2v6 ? POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH

Teraz jest na etapie poszukiwan czegos 4x4 o dużej mocy , może musso 3,2v6 ? POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH



DANIEL-Musso 2,9 TD Automat - lift: 6-8cm-245/75 R16
- simon
- Forumowicz
- Posty: 94
- Rejestracja: 27 lip 2008, 17:54
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 1932491
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Pożegnanie...
Postautor: simon » 14 lis 2008, 19:17
Oj smutno, smutno..., tak to już jest - listopad miesiącem pożegnań,
ja ze swojego nosorożca jestem narazie zadowolony. Nie jestem ortodoksyjnym offroudowcem i i taki all terrien 50% teren, 50% asfalt - z wygodami !!! starcza. Pewnie, że to strata dla forum, ale liczę na dalsze jego wspieranie, przynajmniej menatalne przez szanownych kolegów. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.

simon - Ssang Yong Musso 2,9 TDI 140 KM 1998 manual
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: Pożegnanie...
Postautor: mpn120 » 14 lis 2008, 23:15
Daniel ale Musso nie ma V6 tylko rzędówka już wsadzałem dokładny opis
Silnik 3.2 i 24V (220 KM)
pojemność silnika 3199 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 220 KM
montaż silnika z przodu, podłużnie
rodzaj wałka rorządu DOHC
cylindry rzędowy
liczba cylindrów 6
stopień sprężania 10 atm
liczba zaworów 4 na cylinder
Silnik 3.2 i 24V (220 KM)
pojemność silnika 3199 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 220 KM
montaż silnika z przodu, podłużnie
rodzaj wałka rorządu DOHC
cylindry rzędowy
liczba cylindrów 6
stopień sprężania 10 atm
liczba zaworów 4 na cylinder
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości