
Może nawet jeszcze bardziej się rozchoruje ?
Wygląd to nie wszystko jak w środku dano wredny materiał .

Postautor: Trawus » 25 cze 2014, 13:45
Postautor: unimart » 25 cze 2014, 14:36
Postautor: Dios » 25 cze 2014, 19:25
Postautor: mussolinii » 25 cze 2014, 20:14
Postautor: Dios » 25 cze 2014, 20:43
Postautor: mussolinii » 25 cze 2014, 20:54
Postautor: Dios » 25 cze 2014, 22:36
mussolinii pisze:Sprawdz przewody od przelacznika do TCCU pod siedzieniem. Sprawdz tez mase na przelaczniku, prawdopodobnie brana jest gdzies z jakiegos punktu kolo licznika. Napiecie 5V zapewne pojawia sie po odjeciu masy na pinach w TCCU. To dziala na zasadzie czytania stanow niskich i wysokich.
Tak, sprawdzę.
Jeszcze jedna wazna sprawa o ktorej wspomnial Unimart. Sprawdz ten silniczek i polozenie tego "cyngwajsa" w reduktorze. Powinno byc to ustawione na 2H na poczatku. Czyli ten trzpien trojkatny ma byc skierowany w lewa strone stojac pod samochodem. SIlniczek z tym ustrojstwem tez ma tak pasowac i na otwory na sruby. Ten eknoder ma regulacje na "fasolkach" i u mnie byl ustawiony na srodek regulacji "fasolki".
Na w/w kwestie zwróciłem uwagę...ale jeszcze sprawdzę.
Zacznij od tego przelacznika bo jak taki kod wyswietla to cos jest z nim nie tak.
Postautor: mussolinii » 29 cze 2014, 11:39
Postautor: Dios » 29 cze 2014, 16:59
mussolinii pisze:Jak tam sukcesy?
Postautor: Korus » 06 lip 2014, 2:58
Postautor: Dios » 07 lip 2014, 18:10
Postautor: Korus » 11 lip 2014, 18:39
Postautor: Korus » 13 lip 2014, 17:56
Postautor: Trawus » 14 lip 2014, 1:19
Postautor: Korus » 17 lip 2014, 1:05
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Dzisiaj jest 19 cze 2025, 21:48