
kyron +17 cm w górę
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
kyron +17 cm w górę
Postautor: kurpi » 31 lip 2014, 19:22
https://www.youtube.com/watch?v=kmw_W7M ... Qae1JFV74w ktoś ma pomysł jak zrobić az taki lift?O ile z tyłu można jeszcze z wałem coś kąbinować,jakieś podwójne krzyżaki robić czy coś,ale na przód to nie mam pomysłu,przy takim licie to półośka z przegubu wyskoczy,a kąt pracy bedzie taki że na pierwszej dziurze powinno chrupnąć, a ten sie tu w bagienku jeszcze tapla i nic nie urywa 

Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: kyron +17 cm w górę
Postautor: Trawus » 31 lip 2014, 23:52
Krupi , nie panikuj to wcale nie takie trudne w takim wykonaniu jak w aucie na filmiku. To trochę ściema bo napisali na początku filmu, że to lift podwiezki , czyli zawieszenia - ale wyraźnie widać , że nie prawda. Z przodu auta pod zderzakiem widać ramę. czyli w aucie podniesiono tylko budę do góry - typowy lift na poduszkach i oponach , czyli wszystko w napędach pozostaje po staremu. Facet pokazuje auto w błotku ale nie pokazuje go ani na moment od spodu - bo nie ma czego pokazać. Cały problem to dopasowanie kolumny kierowniczej i ustawienia chłodnicy. Trzeba zrezygnować z wiskozy na rzecz wentylatorów elektrycznych. Taki lift jak on zrobił , jak masz części, możesz zrobić w jeden dzień.
Obejrzyj sobie na forum , jak ładnie podnieśli swoje nosorożce Mussolini czy Dragsterdt - i się nie chwalą tak, jak ten Rusek. Nasz Mussolini górą !
Fotki w dziale " Nasze auta"
O widzisz , zrobić tak, jak na tym filmiku to jest robota na mechanizmach zawieszenia nie tylko na poduszkach ! https://www.youtube.com/watch?v=PJFr1Mwnzgs
No i tu - dobre co ? https://www.youtube.com/watch?v=4hSKhOgeqXc
Albo tego debila , jak potłukł auto - ale przejechał https://www.youtube.com/watch?v=fq-tfppcbHg
Obejrzyj sobie na forum , jak ładnie podnieśli swoje nosorożce Mussolini czy Dragsterdt - i się nie chwalą tak, jak ten Rusek. Nasz Mussolini górą !

Fotki w dziale " Nasze auta"
O widzisz , zrobić tak, jak na tym filmiku to jest robota na mechanizmach zawieszenia nie tylko na poduszkach ! https://www.youtube.com/watch?v=PJFr1Mwnzgs
No i tu - dobre co ? https://www.youtube.com/watch?v=4hSKhOgeqXc
Albo tego debila , jak potłukł auto - ale przejechał https://www.youtube.com/watch?v=fq-tfppcbHg
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: kyron +17 cm w górę
Postautor: kurpi » 01 sie 2014, 22:32
Analiza w tłumaczem dała pewien obraz na ten lift,to 17cm jest faktycznie z liftem budy,ale sam lift budy to 4cm,reszta na oponach i zawiasie.W okolicach 1.57 na filmie widać przednie wachacze i drążki kierownicze,które sa jednak pod dość dużym kątem,gdzieś tam wiać też że panhard daleki jest od poziomu także na zawiasie autko też na pewno jest podniesione.Na filmikach które pokazałeś są auta na mostach które są dodatkowo obrócone.I o ile właśnie na mostach można na różne sposoby kąbinować z liftowaniem (wiadomo najlepiej portalowe od razu założyć i ogień
) o tyle przy takim zawiechu jak ma kyron ( z przodu)pewnej granicy liftu chyba nie da się przekroczyć.

Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: kyron +17 cm w górę
Postautor: Trawus » 02 sie 2014, 1:00
Wahłapy i drążki są pod większymi kątami bo facet wrzucił wyższe sprężyny albo podkładki pod sprężyny ( czego nie zalecam ) to wszystko. Prawdziwe przygotowanie auta do crossoffroad wymaga sporych nakładów - - Jeep ma mosty rzeczywiście ustawione w skośnej płaszczyźnie żeby połączenie teleskopowe na głębokim wielowypuście łatwiej pracowało, wały są inne niż w seryjnym - Widziałeś, ma wywalone kolumny MacPhersona a zamiast klasyczne zwrotnice widełkowe na moście a most wisi na resorach wzdłużnych i długi amortyzator. Wówczas trzeba tylko ustawić drążki bo wahaczy nie ma. ale jak facet chce zabawki to , co go powstrzyma jeśli jest kawalerem ?
Ale ku przestrodze, czasami moc jest, przyczepność jest a brakuje ? wyważenia ! i jest jebut. W takich akcjach nie ma jak Wrangler, ciężka morda i leciutki tyłek . Przez plecki nie poleci. Gelenda z budą niestety już nie jest taka stabilna na podjazdach - co widać na obrazkach , szkoda auta bo tego idioty mi nie żal.
https://www.youtube.com/watch?v=i-BXHoFWLbA
Słowacki jest podobny co ? " TY PICZO " Ty krall - można zrozumieć co ?
Gdyby ją wysprzęglił to poleciałaby do tyłu ale ten baran musiał wcisnąć hamulec
Paplanie się na siłę w błocie to dla mnie trochę głupie jest ale, jazda po górach to wyższa szkoła jazdy terenowej i to mnie kręci najbardziej. W błocie Rex wymięka ale na górkach radzi sobie nie najgorzej. Można pojeździć.
Ale ku przestrodze, czasami moc jest, przyczepność jest a brakuje ? wyważenia ! i jest jebut. W takich akcjach nie ma jak Wrangler, ciężka morda i leciutki tyłek . Przez plecki nie poleci. Gelenda z budą niestety już nie jest taka stabilna na podjazdach - co widać na obrazkach , szkoda auta bo tego idioty mi nie żal.
https://www.youtube.com/watch?v=i-BXHoFWLbA
Słowacki jest podobny co ? " TY PICZO " Ty krall - można zrozumieć co ?

Gdyby ją wysprzęglił to poleciałaby do tyłu ale ten baran musiał wcisnąć hamulec

Paplanie się na siłę w błocie to dla mnie trochę głupie jest ale, jazda po górach to wyższa szkoła jazdy terenowej i to mnie kręci najbardziej. W błocie Rex wymięka ale na górkach radzi sobie nie najgorzej. Można pojeździć.
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: kyron +17 cm w górę
Postautor: kurpi » 09 sie 2014, 8:07
Taka rolka do tyłu to taka "przypadłość" aut niewiele dłuższych jak szerszych,podejrzewam że długą genią tak łatwo by rolki nie strzelił.CIężka morda a lekki tyłek też nie są za dobre bo można łatwo piękna świece zrobić.Lubię jeździć na triale organizowane przej kajmanów,i o ile tam krótkie auta są jak najbardziej wskazane,to z drugiej strony często zjazdy są dość widowiskowe właśnie z powodu złego rozłożenia masy na osie.Z drugiej strony mój ulubiony wesoły autobus udowadnia że tam gdzie małą suzuką nie zawsze uda się przejechać,da się autobusem.Tu masz mały pogląd na możliwości autobusu,ale na tym filmiku akurat jest dość lajtowy odcinek https://www.youtube.com/watch?v=LzTKlvF3yQg
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: kyron +17 cm w górę
Postautor: Trawus » 09 sie 2014, 15:58
No tak, fajne. Niestety , niebawem terenówki starszej generacji staną się dla off roadowców bezcenne bo, nie będzie ich czym zastąpić. Gelenda przeobraziła się w luksusowe auto dla amerykańskich aktorów i ma ceny poza dostępem nawet w marzeniach, Jeepa wykupił FIAT i z Wranglera zrobił kanapowca bez prawdziwych napędów, nowe Patrole i Pajero a także Vitary to już tylko SUVy - nawet UAZ Hunter to już nie to.- słowem koniec epoki. Smutne. Uważam, że to ostatnia chwila by zaopatrzyć się w fajne auto za małe pieniądze. Nabyłem babcię Genię z malutkim przebiegiem i doprowadzam do porządku bo zapewne jutro już takiej bym nie kupił. Wojsko się ich wyzbywa a nowe pojazdy wojskowe są za duże i za bardzo wyspecjalizowane, ludzie nie będą mieli z nich pożytku. Jak ktoś kocha terenówki to musi działać teraz.
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: kyron +17 cm w górę
Postautor: kurpi » 12 paź 2014, 11:59
https://www.drive.net/l/3469027/ ten jest pięknie zrobiony,niestety z ruskiego ni w ząb nie rozumiem nie mówiąc o czytaniu, a jest tam opis co zrobił żeby mu taki potworek wyszedł
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 paź 2014, 8:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: kyron +17 cm w górę
Postautor: mack » 19 paź 2014, 23:08
fajny kyron
co do liftu ma opis w swoim dzienniku przod + tyl
podkladki sprezyn od lady 2101 hmm lift dla oka
co do liftu ma opis w swoim dzienniku przod + tyl
podkladki sprezyn od lady 2101 hmm lift dla oka

Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość