Witam,
Od kilku tygodni targają mną tego typu rozterki, zobaczyłem w komisie kyrona z 2007, jeszcze przed liftem, spodobał mi się, szczególnie w środku - zadbana skóra, automatyczna skrzynia, elktryczne fotele itp. stosunkowo niska cena i niski przebieg (69tys), napęd tylko na tył.
Nie potrzebuję auta w teren, dwa razy do roku wjeżdżam do lasu żeby zwieżć kilka przyczep drzewa, normalnie dojeżdżam 50km dziennie do pracy autostradą, lub stoje w korku, no i wyjazdy wakacyjne z rodziną.
Pytanie, brać?
Naczytałem się o złych właściwościach jezdnych, ale jak na jeżdzie prónej rozbujałem go do 165 (więcej jakby nie chciał) to nie zauważyłem niczego złego.
Mam też pewne obawy do jazdy po ślizgiej nawierzchni, zima jeszcze przyjdzie, nigdy nie miałem auta z napędem na tył i to w automacie.
Gdy podjechałem pod dom, żeby pokazać go żonie, to też miałem małe problemy, żeby wyjechać tyłem (było trochę mokrego śniegu), mój rodzinny peugeot radził sobie lepiej.
Wiem, też że jak go kupię to tak szybko już nie sprzedam, bo nie zauważyłem, żeby popyt na nie był tak duży, w szczególności, że ten nie ma dołaczanego napędu.
Jakie macie doświadczenia z jazdy po autostradach i użytkowania typowo "cywilnego"
Poradźcie, odradźcie lub polećcie.
kyron - powiedzcie żebym nie brał
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: kyron - powiedzcie żebym nie brał
Postautor: Consool » 12 sty 2016, 21:40
na zdrową logikę auto 9 letnie z przebiegiem 69 tyś km? trochę wierzyć sie nie chce.... szczególnie nie przemawia do mnie z takim przebiegiem jego niska cena.... Sprawdzałeś czy nie bite ? bo może było po wypadku i stalo jakiś czas.... az w końcu je zabrali i na sprzedaż wyszykowali... sprawdziłeś czujnikiem lakieru auto ?
co do ślizgania sie auta pod domem jak pisałeś.... pytanie czy nie jest to wina np gum letnich
co do ślizgania sie auta pod domem jak pisałeś.... pytanie czy nie jest to wina np gum letnich

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 gru 2015, 23:15
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Haslev, DK
Re: kyron - powiedzcie żebym nie brał
Postautor: gienek44 » 12 sty 2016, 21:59
Mieszkam w Danii, auto pochodzi również z rynku duńskiego, nie da się tu przekręcić licznikow bo są monitorowane na każdym przeglądzie i stany wpisywane do ogólnodostępnej bazy danych.
Samochody po mocnym biciu dostają zakaz rejestracji w kraju i są sprzedawane na export np. do Polski
A opony, pewnie masz racje, najwyżej wielosezenowe i pewnie od nowości bo miały oryginalny rozmiar 225/75/16
Samochody po mocnym biciu dostają zakaz rejestracji w kraju i są sprzedawane na export np. do Polski

A opony, pewnie masz racje, najwyżej wielosezenowe i pewnie od nowości bo miały oryginalny rozmiar 225/75/16
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: kyron - powiedzcie żebym nie brał
Postautor: Consool » 12 sty 2016, 22:15
Ok to rozumiem
mój rex też sprowadziłem z Danii bo dzieki temu miałem pewność że przebieg będzie oryginalny i pełny wgląd do tego jak przechodził badania techniczne
W sumie całkiem dobry był by to zakup
Pytanie z innej beczki - Jaki kolor ?


W sumie całkiem dobry był by to zakup

Pytanie z innej beczki - Jaki kolor ?

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 gru 2015, 23:15
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Haslev, DK
Re: kyron - powiedzcie żebym nie brał
Postautor: gienek44 » 12 sty 2016, 22:21
Zwykły szary, myślę, że niska cena może wynikać z tego, że ma tylko napęd na tył, pozostałe ktore są na tutejszym rynku ( aż 3 sztuki) mimo większych przebiegów są droższe bo mają napęd na 4.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: kyron - powiedzcie żebym nie brał
Postautor: Consool » 12 sty 2016, 23:15
Musisz podjąć decyzję
co przemawia Za a co Przeciw
i podejmiesz decyzję świadomie 



- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: kyron - powiedzcie żebym nie brał
Postautor: kurpi » 13 sty 2016, 18:21
Jeżeli nie miałeś autka z napędem na tył,to w zimie kyronem,szczególnie że to wysokie autko szybko zniechęcisz się do jazdy,no chyba,że ma system esp.Bez tego będziesz latał po całej drodze,a jak nie masz wprawy w jeździe samochodem na tył to nawet na mokrym możesz mocno się zdziwić jak kyron potrafi byc nadsterowny.Pozatym kyron to jednak ciężkie autko i trochę śniegu może cie skutecznie unieruchomić bez 4x4.Wg mnie warto jednak dołożyć i kupić wersję 4x4 z esp.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kyron - powiedzcie żebym nie brał
Postautor: alfik » 14 sty 2016, 17:55
Właściwie kyronem jeżdżę głownie w trybie 4x2 - 4x4 tylko w teren i na śniegu. Przyznam jednak, że z uwagi na rozkład masy, sam napęd na tył robi na śliskim gorzej niż przedni napęd w osobówkach. Moim zdaniem sens kyrona jest w 4x4 - rama, sztywny most, prześwit - to wszystko by wykorzystać w terenie. Na autostradę jest wiele lepszych samochdów. Z drugiej strony jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację, gdy wersja 4x2 może mieć sens - jazda po wertepach (ale suchych i przyczepnych), holowanie (szosa), po prostu chęć posiadania dużego wozu. Żona używała kyrona do obsługi pensjonatu - codziennie kilkanaście kilometrów po szutrach - dla stabilności przy większych prędkościach czasem włączała 4x4, ale na pewno i 4x2 było by ok. Dużym fiatem też się dało jeździć 

Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość