Reduktor 2,9 td
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Reduktor 2,9 td
Postautor: Ptasiek » 10 lut 2016, 19:18
Czy ktoś się orientuje czy reduktor do skrzyni manualnej sterowanej linkami różni się od reduktora do skrzyni sterowanej na sztywno w Musso czy Korando 2,9 TD
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reduktor 2,9 td
Postautor: unimart » 10 lut 2016, 21:57
Konstrukcja wybieraka nie ma znaczenia, liczy się typ reduktora. W Musso i Korando mieliśmy:
- napęd dołączany , part time - diesle i małe benzyny
- napęd stały, full time - benzyna E32
- napęd stały TOD (ale chyba tylko na papierze, nie spotkałem takiego)
- napęd dołączany , part time - diesle i małe benzyny
- napęd stały, full time - benzyna E32
- napęd stały TOD (ale chyba tylko na papierze, nie spotkałem takiego)
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości