



Bardzo bardzo dziękuję za pomoc!
Postautor: ARLNIE » 18 maja 2016, 10:10
Postautor: Trawas » 23 maja 2016, 2:53
Postautor: Trawas » 23 maja 2016, 2:55
Postautor: Trawas » 23 maja 2016, 3:13
Postautor: ARLNIE » 23 maja 2016, 9:35
Postautor: Trawas » 23 maja 2016, 13:48
Postautor: ARLNIE » 23 maja 2016, 14:06
Postautor: Trawas » 24 maja 2016, 0:52
Postautor: ARLNIE » 24 maja 2016, 9:36
Postautor: Trawas » 25 maja 2016, 1:27
Postautor: ARLNIE » 26 maja 2016, 22:23
Postautor: alfik » 27 maja 2016, 16:24
Postautor: ARLNIE » 30 maja 2016, 9:16
alfik pisze:Tym autem absolutnie nie należy jeździć po przyczepnej nawierzchni na 4x4 a już szczególnie na rożnych oponach! To co opisałaś wskazuje, że napęd jest sprawny , ale długo nie będzie jak tak będziesz dalej robić. 4x4 w kyronie tylko na śnieg i błoto.
Tu nie ma centralnego dyferencjału ani sprzęgła - osie łączone są na sztywno. To napęd na warunki terenowe. Podobnie reduktor - raczej nie do przyczep, lecz w trudne warunki. Kuron to dobry wóz, ale mniej wyrafinowany od rexa (choć są sztuki z napędem takim jak w rexie).
Moja żona też go bardzo lubi.
Postautor: Trawas » 31 maja 2016, 0:12
Postautor: ARLNIE » 31 maja 2016, 10:23
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Dzisiaj jest 09 lip 2025, 18:44