Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: sergio1969 » 30 wrz 2016, 4:02
Mam caly czas ten sam blad 1530 nic sie nie dzieje check mi nie swieci auto hula bez zarzutu. tulko blad istnieje w moim easydiagu. Da sie z tym zyc ,tylko troszke irytuje mnie swiadomosc o tym bledzie
Sergio
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: Consool » 30 wrz 2016, 9:59
A więc Panowie oto rozwiązanie waszego problemu wklejam link do forum Rosyjskiego weźcie użyjcie tłumacza wbudowanego w wyszukiwarce chrome i problem będzie już jasny 
http://www.auto-bk.ru/forum/topic/66646-ssang-yong-rexton-p1530-p1534/

http://www.auto-bk.ru/forum/topic/66646-ssang-yong-rexton-p1530-p1534/
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: sergio1969 » 30 wrz 2016, 11:55
Otwarty obwod jakiejs grzalki. Jakiej? I gdzie jej szukac . Do czego ta grzalka?
Sergio
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: Trawas » 30 wrz 2016, 17:02
Podgriewatel po rusku to świeca żarowa jest. Ale czy 1534 dotyczy świecy to wieczorem sprawdzę w domu.
Się Sergio nie stresuj bo Rex odpali nawet bez żadnej świecy na chodzie.
Się Sergio nie stresuj bo Rex odpali nawet bez żadnej świecy na chodzie.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: Trawas » 02 paź 2016, 23:48
Sergio - sprawdziłem ale to nie ma nic wspólnego ze świecami. Świece ( glow plug) to błędy 1678/79/80
- zaś to jest ( nagrzewnica) Heater 1 Manufunction ( draving signal) CPU nie może wykonać operacji dla pierwszego obiegu nagrzewnicy bo nie ma połączenia na linii elektrycznej . ( CPU -61 PIN )
1530 - to open circuit - unable Heater Operation. i tu ci zalecają sprawdzić prawidłowość instalacji elektrycznej i izolacji - przede wszystkim na podłączeniach CPU z czujnikiem i nagrzewnicą - wymianę wiązki elektrycznej a w ostateczności jej naprawa.
To samo w 1534 ino , że dla drugiego obiegu nagrzewnicy . (CPU-62 PIN)
Diabli wiedzą, ale moim zdaniem masz stałe otwarte zawory obydwu obiegów nagrzewnicy. No, bo, to jest tak, że w miarę , jak się silnik rozgrzewa to najpierw płyn chłodzący krąży po samym silniku a gdy ten się rozgrzeje następnie otwiera się obieg do nagrzewnicy a dopiero w ostatniej kolejności idzie do chłodnicy. Z tym, że chłodnicę otwiera termostat poza sterowaniem z CPU ale otwarciem nagrzewnicy steruje CPU zgodnie z informacjami otrzymywanymi z czujników temp. oraz z ustawienia pokrętła temperatury na panelu sterowania ogrzewaniem. CPU sterując otwarciem zaworu przepływu płynu chłodzącego dba o to by w kabinie była ustawiona temperatura bez względu na chwilową temperaturę silnika i powietrza na zewnątrz. .. Pewnie u ciebie woda od razu idzie na nagrzewnicę co może powodować nieco późniejsze nagrzanie się silnika bo płyn do początku obiega silnik i nagrzewnicę. O ile nie masz takiego efektu, że - ogrzewanie wnętrza albo wcale nie ma, albo na full bez możliwości regulacji - to możesz sobie z tym jeździć . Ale błąd 1534 wskazuje na uszkodzenie sterowania drugim obiegiem nagrzewnicy zatem ciekawe, czy masz regulację temperatury ogrzewania ?
Gdzieś jest przerwa w instalacji elektrycznej na trasie CPU, info z czujnika temp i zawór odcinający i regulujący przepływ na nagrzewnicę. CPU nie może realizować rozkazów z panelu. Sprawdź palel i instalację nagrzewnicy aż do samego CPU.
Jeżeli to nie jest jakieś zwarcie to możesz sobie tak jeździć - a w zimie najwyżej zasłonić tekturą część chłodnicy żeby się to wszystko szybciej nagrzewało. Ale , jeśli jest jakieś zwarcie po drodze to lepiej to napraw.
- zaś to jest ( nagrzewnica) Heater 1 Manufunction ( draving signal) CPU nie może wykonać operacji dla pierwszego obiegu nagrzewnicy bo nie ma połączenia na linii elektrycznej . ( CPU -61 PIN )
1530 - to open circuit - unable Heater Operation. i tu ci zalecają sprawdzić prawidłowość instalacji elektrycznej i izolacji - przede wszystkim na podłączeniach CPU z czujnikiem i nagrzewnicą - wymianę wiązki elektrycznej a w ostateczności jej naprawa.
To samo w 1534 ino , że dla drugiego obiegu nagrzewnicy . (CPU-62 PIN)
Diabli wiedzą, ale moim zdaniem masz stałe otwarte zawory obydwu obiegów nagrzewnicy. No, bo, to jest tak, że w miarę , jak się silnik rozgrzewa to najpierw płyn chłodzący krąży po samym silniku a gdy ten się rozgrzeje następnie otwiera się obieg do nagrzewnicy a dopiero w ostatniej kolejności idzie do chłodnicy. Z tym, że chłodnicę otwiera termostat poza sterowaniem z CPU ale otwarciem nagrzewnicy steruje CPU zgodnie z informacjami otrzymywanymi z czujników temp. oraz z ustawienia pokrętła temperatury na panelu sterowania ogrzewaniem. CPU sterując otwarciem zaworu przepływu płynu chłodzącego dba o to by w kabinie była ustawiona temperatura bez względu na chwilową temperaturę silnika i powietrza na zewnątrz. .. Pewnie u ciebie woda od razu idzie na nagrzewnicę co może powodować nieco późniejsze nagrzanie się silnika bo płyn do początku obiega silnik i nagrzewnicę. O ile nie masz takiego efektu, że - ogrzewanie wnętrza albo wcale nie ma, albo na full bez możliwości regulacji - to możesz sobie z tym jeździć . Ale błąd 1534 wskazuje na uszkodzenie sterowania drugim obiegiem nagrzewnicy zatem ciekawe, czy masz regulację temperatury ogrzewania ?
Gdzieś jest przerwa w instalacji elektrycznej na trasie CPU, info z czujnika temp i zawór odcinający i regulujący przepływ na nagrzewnicę. CPU nie może realizować rozkazów z panelu. Sprawdź palel i instalację nagrzewnicy aż do samego CPU.
Jeżeli to nie jest jakieś zwarcie to możesz sobie tak jeździć - a w zimie najwyżej zasłonić tekturą część chłodnicy żeby się to wszystko szybciej nagrzewało. Ale , jeśli jest jakieś zwarcie po drodze to lepiej to napraw.
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: sergio1969 » 03 paź 2016, 6:04
No i znowu wyczerpujaca odpowiedz. Trawus napewno ktos cie do nieba zawiezie. Dzieki piekne zaczne od sciagniecia panelu. A le woz mi sie dosc szybko nagrzewa i w srodku temperaturke moge regulowac . ale zrobie jak doradzasz. Dziekuje pieknie
Sergio
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: Trawas » 03 paź 2016, 16:55
Sergio, zanim złapiesz się za panel najpierw sprawdź piny 61 i 62 na CPU bo może sygnał jednak dochodzi a ten błąd to jeszcze jedna z tajemnych działań instalacji naszych aut ? Czasami cuda się dzieją, sam wiesz. Mnie swego czasu zapalała się kontrolka ESP choć wszystko prawidłowo pracowało - a później okazało się , że winna była sama żarówka w kontrolce ESP , za mocna i to już wystarczyło by kompuś głupiał. Poczyść kostki połączeń do nagrzewnicy i czujników temperatury bo zapewne o to tu chodzi - i nic więcej
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: sergio1969 » 03 paź 2016, 20:26
Dzieki w sobote bede walczyl . Bo jeszcze pare innych rzeczy
Sergio
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o zdiagnozowanie kodów P1534 i P1530
Postautor: sergio1969 » 03 paź 2016, 20:31
Tak bede sie zabieral . Trawus gdzie te piny 61,62 i cpu bo zielonego pojecia nie mam . bez smiechu prosze
Sergio
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości