
Pytanie w jakim stanie ogólnie całe auto jest...

Postautor: Consool » 20 paź 2016, 12:00
Postautor: Consool » 20 paź 2016, 12:51
Postautor: Consool » 20 paź 2016, 13:14
Postautor: pjp241 » 20 paź 2016, 13:40
Postautor: Consool » 20 paź 2016, 14:27
Postautor: MichalT » 20 paź 2016, 14:41
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 1:44
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 2:03
pjp241 pisze:Aaa to juz wiem cos wiecej to moze mnie jeszcze oswiecisz na co zwrocic uwage jak bede go ogladal i co to jest 4l i 4h kiedy sie tego uzywa skoro ma staly naped na 4 kolo (jak rozumiem caly czas sa napedzane 4 kola)
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 2:07
Trawas pisze:pjp241 pisze:Aaa to juz wiem cos wiecej to moze mnie jeszcze oswiecisz na co zwrocic uwage jak bede go ogladal i co to jest 4l i 4h kiedy sie tego uzywa skoro ma staly naped na 4 kolo (jak rozumiem caly czas sa napedzane 4 kola)
Consoola poprawiać nie trzeba, powiedział w zasadzie wszystko oprócz ostrzeżeńkiedy nie wolno jeździć na PT 4x4.
Napęd TOD oznacza, że auto ma stały napęd na 4 koła o zmiennej sile - od 15 DO 45% na przód. To działa do prędkości ok 90 km/h. Powyżej na przód dawane jest tylko 15% . No, ale po bardzo śliskim i tak szybciej się nie jeździ. H4 i L4 - ? H4 to napęd normalny z , którego najczęściej się korzysta na codzień. L4 tylko sporadycznie, kiedy potrzebujesz od auta dużej mocy . Wówczas TOD blokuje się na max i daje 45% na przód a z silnika idzie moc przez reduktor. Nie wolno jechać szybciej niż 30 km/h - ale za to idzie , jak czołg. Słowem wyjechać z dziury, pociągnąć kogoś z błota albo podjechać pod strome wzniesienie. włączyć L4 można tylko na postoju z dźwignią biegów ustawioną na Neutral. Poczujesz przełączenie zapali się kontrolka i możesz udawać "RUDEGO" Wyłączyć reduktor przechodząc na H4 można w czasie jazdy ale spokojnej, wolniutko i bez dodatkowych obciążeń.
Co do zalet i wad napędów TOD i Patr Time. To zależy - na asfalty zdecydowanie lepszy jest TOD , szczególnie z zimie. Part Time, klasyczny napęd terenówek daje dużo więcej w terenie niż TOD ale na asfalcie używać tego napędu nie wolno - to jest 4x4 tylko na luźnie i śliskie nawierzchnie. Nie radzą tym jeździć po asfalcie nawet w zimie bo może się to skończyć w rowie a w lepszej wersji szkody, uszkodzeniem napędu. Za to w błocie , piachu lub w zaspie nie ma lepszej opcji bo ciągnie równo z wszystkich czterech. I tak to jest. Na asfalty TOD a w Bieszczady PT. Co komu potrzebne?
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 2:08
Trawas pisze:Trawas pisze:pjp241 pisze:Aaa to juz wiem cos wiecej to moze mnie jeszcze oswiecisz na co zwrocic uwage jak bede go ogladal i co to jest 4l i 4h kiedy sie tego uzywa skoro ma staly naped na 4 kolo (jak rozumiem caly czas sa napedzane 4 kola)
Consoola poprawiać nie trzeba, powiedział w zasadzie wszystko oprócz ostrzeżeńkiedy nie wolno jeździć na PT 4x4.
Napęd TOD oznacza, że auto ma stały napęd na 4 koła o zmiennej sile - od 15 DO 45% na przód i reguluje się automatycznie do potrzeby. To działa do prędkości ok 90 km/h. Powyżej na przód dawane jest tylko 15% . No, ale po bardzo śliskim i tak szybciej się nie jeździ. H4 i L4 - ? H4 to napęd normalny z , którego najczęściej się korzysta na codzień. L4 tylko sporadycznie, kiedy potrzebujesz od auta dużej mocy . Wówczas TOD blokuje się na max i daje 45% na przód a z silnika idzie moc przez reduktor. Nie wolno jechać szybciej niż 30 km/h - ale za to idzie , jak czołg. Słowem wyjechać z dziury, pociągnąć kogoś z błota albo podjechać pod strome wzniesienie. włączyć L4 można tylko na postoju z dźwignią biegów ustawioną na Neutral. Poczujesz przełączenie zapali się kontrolka i możesz udawać "RUDEGO" Wyłączyć reduktor przechodząc na H4 można w czasie jazdy ale spokojnej, wolniutko i bez dodatkowych obciążeń.
Co do zalet i wad napędów TOD i Patr Time. To zależy - na asfalty zdecydowanie lepszy jest TOD , szczególnie z zimie. Part Time, klasyczny napęd terenówek daje dużo więcej w terenie niż TOD ale na asfalcie używać tego napędu nie wolno - to jest 4x4 tylko na luźnie i śliskie nawierzchnie. Nie radzą tym jeździć po asfalcie nawet w zimie bo może się to skończyć w rowie a w lepszej wersji szkody, uszkodzeniem napędu. Za to w błocie , piachu lub w zaspie nie ma lepszej opcji bo ciągnie równo z wszystkich czterech. I tak to jest. Na asfalty TOD a w Bieszczady PT. Co komu potrzebne?
Postautor: pjp241 » 21 paź 2016, 4:48
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Dzisiaj jest 18 cze 2025, 16:04