Filtr paliwa Rexton II
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 124
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 9:58
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Filtr paliwa Rexton II
Postautor: valdi10 » 02 lis 2016, 20:56
Pytanie, jaki numer OM Ssangyonga ma filtr do Reksia II, 121kW z 2006r?
No i mnie dopadł kryzys!!! Chodzę w dziurawych spodniach, jem spleśniały ser i jeżdzę samochodem bez dachu !!!
- sq2gco
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 06 gru 2015, 12:21
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2696
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: sq2gco » 03 lis 2016, 20:27
Ja rok temu do swojego Rexia zakładałem DELPHI HDF 925 bez dodatkowego separatora wody.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: Trawas » 05 lis 2016, 17:11
Fitry paliwa są takie same - tylko istnieją dwa typy magistrali paliwowej - z dodatkowym odstojnikiem wody i bez. Jak ma się odstojnik to nie trzeba odwadniać filtra a on teoretycznie żyje dłużej,
I lepiej nie kupować zamienników bo w filtrze jest bimetaliczny zawór odcinania paliwa.
Jak będzie źle działał to możemy stanąć na drodze bez możliwości odpalenia silnika. - mnie się tak zdarzyło niestety. lepiej kupować oryginalne Delphi.
I lepiej nie kupować zamienników bo w filtrze jest bimetaliczny zawór odcinania paliwa.
Jak będzie źle działał to możemy stanąć na drodze bez możliwości odpalenia silnika. - mnie się tak zdarzyło niestety. lepiej kupować oryginalne Delphi.
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: charlie » 05 lis 2016, 21:13
Oryginalny Delphi potrafi być nieobliczalny- ja tak miałem. Wolę Filtrona. Delphi odcinał mi paliwo, ciężko było odpowietrzyć.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: Consool » 05 lis 2016, 22:01
charlie możę miałeś jakiśfelerny?? Z Oryginalnym Delphi nie mialem żadnych przygód za to z zamiennikami bywało różnie ...
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: charlie » 05 lis 2016, 23:38
Możliwe. Nawet króćce nie trzymały wymiaru- stąd zapow ietrzenia.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: Trawas » 13 lis 2016, 15:16
Charli, zapowietrzenia nie koniecznie z powodu wady filtra. Czasem winne są szybkozłączki. W nich są miękkie oringi z silikonu, które łatwo się wypracowują i nie trzymają. Wystarczy kilka razy rozłączyć i już są nieszczelności. Oringi można a nawet trzeba wymienić . Gdzieś tam o tym pisałem i podawałem ich wymiary - ale już nie pamiętam. I jeszcze jedno, w Warszawie jest producent uszczelniaczy i oferuje oringi zrobione z różnych materiałów - ma takie jak potrzeba z odpowiedniego materiału. Mają być miękkie więc te czarne , standardowe do tego się nie nadają. Oryginalne kosztują idiotyczną cenę więc pozostaje tylko ta firma.
http://www.zumi.pl/1650137,GG_Trading._ ... firma.html
Te od filtra wewnątrz szybkozłączek ( żółte i zielone) mają różne średnice i grubość. Trzeba dokładnie pomierzyć i zamówić .
http://www.zumi.pl/1650137,GG_Trading._ ... firma.html
Te od filtra wewnątrz szybkozłączek ( żółte i zielone) mają różne średnice i grubość. Trzeba dokładnie pomierzyć i zamówić .
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: charlie » 13 lis 2016, 19:00
Po wymianie na Filtrona , trzy naciśnięcia pompki i silnik zaczął pracować jakby rękę o rękę pocierał:-)
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: charlie » 13 lis 2016, 19:02
Co do oringów, to kilka lat temu był przy Białostockiej sklep, gdzie mieli wszystkie typy .
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: Trawas » 18 lis 2016, 0:57
charlie pisze:Po wymianie na Filtrona , trzy naciśnięcia pompki i silnik zaczął pracować jakby rękę o rękę pocierał:-)
Charlie, jak to jest z tym podłączeniem filtra. Mnie staremu wróblowi zarzucono, że go odwrotnie podłączam .
A tak robiłem od zawsze. Mianowicie - środkowy króciec , wiadomo do pompy i teraz. - na filtrze są dwie strzałki jedna skierowana na zewnątrz a druga do środka w kierunku króćca. Ja podłączałem ten króciec ze strzałą skierowaną do niego jako zasilenie ze zbiornika zaś ten gdzie strzałka jest od króćca na zewnąrtrz , jako powrót do zbiornika paliwa. Teraz mnie we łbie pomieszali że źle podłączam choć to wbrew logice oznaczeń . Jak to w końcu jest z tym filtrem ? Jak podłączyłeś tego Filtrona ?


-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: charlie » 18 lis 2016, 2:16
Rano obejrzę podłączenie i napiszę, albo zrobię fotkę.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Filtr paliwa Rexton II
Postautor: Trawas » 19 lis 2016, 13:28
O , dowiedziałem się np. że filtry paliwa do Rexa pasują od Forda Mondeo Mk 3 - diesel 2- 2,2 l.
To zabawne bo do Forda sprzedają taniej niż do Rexa .
Charlie - już rozgryzłem swój problem - dobrze podłączałem filtr - tylko, jak się okazało, nabyłem uszkodzony filtr Delphi z zablokowanym zaworem bimetalicznym, - ponieważ to nie pierwszy problem z tymi filtrami, jaki mi się przytrafił zaczynam się obawiać, że filtry oznaczone logo tego producenta mają najgorszą jakość ze wszystkich na rynku. Już nigdy tego nie kupię. Drogie i do dupy niestety.
To zabawne bo do Forda sprzedają taniej niż do Rexa .
Charlie - już rozgryzłem swój problem - dobrze podłączałem filtr - tylko, jak się okazało, nabyłem uszkodzony filtr Delphi z zablokowanym zaworem bimetalicznym, - ponieważ to nie pierwszy problem z tymi filtrami, jaki mi się przytrafił zaczynam się obawiać, że filtry oznaczone logo tego producenta mają najgorszą jakość ze wszystkich na rynku. Już nigdy tego nie kupię. Drogie i do dupy niestety.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości