czujnik prędkości powinien być dostępny z magistrali CAN, wejść tam można przez OBD na przykład.
Podpinanie do magistrali i czerpanie z niej powinno być jednak przeprowadzone bez wiedzy na ten temat.
Ja niestety nie mam doświadczenia z magistralami szeregowymi w samochodach by więcej pomóc.
Czujnik prędkości gdzie się wpiąć
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- sergio1969
- Stały bywalec
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: Czujnik prędkości gdzie się wpiąć
Postautor: sergio1969 » 12 gru 2016, 17:59
Trawus na twoim miejscu bym sie nie smial z mojej navigacji bo zaden problem to udowodnic a na jakiej zasadzie to dziala czy satelita czy gps ,gsm czy sadomacho mnie to lata ale mi navi dziala 45 m pod poziomem morza gdzie wszystko zanika w tunelu a na jakiej zasadzie to mi to lotto
Sergio
- Trawas
- Stały bywalec
- Pojemność silnika: 2700
Postautor: Trawas » 12 gru 2016, 19:11
Sergio
No i widzisz , to jest jednoznaczny dowód na to, że to jednak GSM . Otóż w tunelach montuje się przekaźniki sygnału GPS po to by nie odcinać ludzi od sieci ale nie słyszałem by montowano tam przekaźniki GPS . GPS pod ziemią nie działa bo, to jest najzwyklejsza fala elektromagnetyczna ino , że wysyłana z kosmosu. Jej przenikliwość jest podobna do tej ,jaką generują nadajniki GSM. Przez grunt na dużą głębokość to nie przechodzi. Już wszystkiego się dowiedziałem - lokalizator w samochodzie działa w technologii wspartej o GPRS/DGPS a nie GPS ani GSM - GPRS/DGPS o dokładności 1-3 m jest połączeniem technologii GPS i GSM , czyli tak, jak pisałem ( nie mam sklerozy