Jest taki problem, postaram sie opisac wszystko drobiazgowo, może dowiem sie jak działac .auto mam rok i jezdziłem nim jak teoria nakazuje!!! 1. okazało się ze nie ma napedu . W swojej naiwnosci klikałem przyciskiem ,lampka na sztywno się zapaliła więc wjechałem nw wykopalisku i powoli wyjechałem z wgłebienia. zadowolony że napęd działa tak dojechałem do zimy ,i na śniegu testowałem ,okazało się ze lampki się zapalaja na napedach ,Ale ich nie ma!!!!. 2. na tylnym napędzie napedzie zapala się i gaśnie zielona lampka, 3. mechanik stwierdził że sprzęgiełka działaja ,tylko reduktor nie pracuje, a silniczek kreci. kazał jechać do fachowca od skrzyni ,to obejrzy reduktor.
4.kolega z forum obejrzał napęd i przedni most, prawe sprzegiełko nie rozczepiało się i jedna półos obracała się.
5 rozebrałem sprzegiełko, uszczelniacze do wymiany, i na czas naprawy reduktora wyjałem sprezynke żeby oska nie chodziła , zaczepiała o wieloklin, bałem sie ze wyłamię zębatke.
wczołgałem sie pod auto i wtedy zauwazyłem że silnicze z przerwami pracuje , i dlatego lampka się zapale i gasnie chociaz naped jest tylko na
tył. kolega doradził abym wyjął silniczek to go sprawdzimy ,a reduktor przełączyć ręcznie ,zobaczyę wtedy czy on pracuje
5 jak chciałem wyjąc bezpiecznik to zapala się esp ,chociaz ma osobne zabezpieczenie, i na jednym bezpieczniku i z 2 wyjetym to samo.
podejrzewam jakieś zwarcie , do czasu naprawy chcę albo wyjac bezpieczniki aby silniczek nei chodził i jezdzic ze swiecacym esp albo tylko odłaczyc wtyczke od silniczka a bezpieczniki narazie zostawic .czekam na pogodę ,chce sprawdzic silniczek i reduktor zanim udam sie do mechanika, zeby mnie nastepny nie nie czarował, i chyba jak zwarcie nie umiejscowie to i elektryk. moze koledzy doradza co odłaczyc aby bezpiecznie jeżdzic na tylnym napedzie ? do czasu ( codzi o te zapalanie esp?) ,czy to nie zakłóci jazdy?. NO ale epistoła, ale zdołował mnie ten naped , i to jak dałem se wcisnać naped do naprawy!!!!! pzdrawiam i czeka na porady!!!
.
problem z napędem
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: problem z napędem
Postautor: XSzafaX » 17 mar 2017, 15:03
Postaram się bardziej przybliżyć problem kolegi Mariana a mianowicie napęd 4H włącza się samowolnie np. Podczas jazdy czy na postoju , oczywiście bez włączania 4H ( według mnie wilgoć w sterowniku pod siedzeniem ) to ten naj większy problem reszta to jasna kwestia reduktor do wyjęcia , w sprzęgiełksch do wymiany x 3 na stronę uszczelniacze czyszczenie + smarowanie , a co do silniczka reduktora to już mówiłem wypiąść narazie wtyczkę i będzie Ok , oczywiście ja bym odrazu zdemontował silniczek sprawdził jeszcze raz reduktor ręcznie no i silniczek sprawdził zwykłym akumulatorem następnie można rozebrać kopułkę "głowiczkę sterującą" sprawdzic styki przeczyścić ewentualnie podoginac i poskładać silniczek nasmarować smarem i silniczek na lata zabezpieczony a co do bezpieczników i ESP to bym wyjoł bezpieczniki jak bardzo Marian chce a ESP może się świecić nie wpłynie to na nic innego jak na brak kontroli trakcji i to chyba na tyle 
Pozdrawiam !

Pozdrawiam !
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość