Siemanko
Witam wszystkich gorąco i serrdecznie .
Mam pytanie czy orientuje się ktoś z Was jak jest z blacharką w Ssangyong XLV chodzi mi czy blacha jest ocynkowana i opinie na temat silnika 1.6 ( 128 KM ) i jego eksploatacji na LPG orz czy jest to silnik Ssangyong czy ładują motor jakiejś innej marki?
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Tel: 504-969-585
Email : [email protected]
Blacharka i silnik
SsangYong Tivoli koreański Crossover segmentu B. Pierwszy opracowany model od czasu przejęcia przez koncern Mahindra.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 07 lis 2016, 0:23
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2017
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: Blacharka i silnik
Postautor: Pleban68 » 10 maja 2017, 22:00
jestem szcześliwym posiadaczem xlv shaphire 128 KM z instalacja gazowa przejechalem nim od 28 kwietnia do dzisiaj 5000 km w tym jednorazowo 2500 do Włoch . prowadzi się doskonale zużycie gazu tez bardzo przyzwoite a koła ma 18''zatankowany był do pełna benzyna to na tej odległosci spalił na rozruch po postojach dosc czestych tylko 2,5 litra moim zdaniem rewelacja.
- malek
- Pan i Władca
- Posty: 449
- Rejestracja: 09 lis 2006, 18:08
- Model: Inny
- Rok produkcji: 2011
- Pojemność silnika: 1200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Blacharka i silnik
Postautor: malek » 11 maja 2017, 17:21
Z korozją pewnie nie będzie problemów - w starszych modelach np. Rexton nadwozie raczej nie koroduje, co innego rama, ale Tivoli/XLV nie są na ramie.
Pleban68 - jakie wychodzi spalanie gazu?
Pleban68 - jakie wychodzi spalanie gazu?
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Blacharka i silnik
Postautor: Trawas » 11 maja 2017, 23:35
Jak jest z blacharką Ssangów ? Nie koroduje ale lepiej tym nie walić bo blachy twarde i dość grube - to nie KIA którą prostujesz palcami. Tu trzeba rzemiechy co się zna na rzeczy jak ci przedwojenni
Tak czy inaczej , twój smoczek nie będzie korodował długo po upływie gwarancji na blachy. Bardzo solidna konstrukcja, której mógłby pozazdrościć sam Jaśnie Wielmożny Daimler AG ze swoją dziwką Mercedes .
Co do silników to Ssang jest wspomagany przez biuro konstrukcyjne ze Stuttgartu bo Mercedes ma w tym swoje udziały tak więc Ssang wstydziłby się gdyby musiał kupować cudze silniki a , że jako producent uzbrojenia ma swoje doskonałe odlewnie i centra obróbki robi swoje, jak dotąd dobrej jakości i wytrzymałości. W Korei najlepsze więc - nie masz się o co martwić. Przeżyje z pewnością inne Koreańce.
Tak czy inaczej , twój smoczek nie będzie korodował długo po upływie gwarancji na blachy. Bardzo solidna konstrukcja, której mógłby pozazdrościć sam Jaśnie Wielmożny Daimler AG ze swoją dziwką Mercedes .
Co do silników to Ssang jest wspomagany przez biuro konstrukcyjne ze Stuttgartu bo Mercedes ma w tym swoje udziały tak więc Ssang wstydziłby się gdyby musiał kupować cudze silniki a , że jako producent uzbrojenia ma swoje doskonałe odlewnie i centra obróbki robi swoje, jak dotąd dobrej jakości i wytrzymałości. W Korei najlepsze więc - nie masz się o co martwić. Przeżyje z pewnością inne Koreańce.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 maja 2017, 6:03
- Gadu-Gadu: 0
Re: Blacharka i silnik
Postautor: HUMBAK » 14 cze 2017, 9:30
Ciekawe jak będzie z częściami po upływie gwarancji?
Czy będą dostępne tańsze zamienniki na rynku czy pozostanie tylko serwis w salonie?
Podobny silnik 1.6 mpi 128 km występuje w jednym z modeli Hyundaia ciekawe czy to nie jest ten sam motor co w Tivoli i Xlv ?
Jak ktoś coś kuma to dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
Czy będą dostępne tańsze zamienniki na rynku czy pozostanie tylko serwis w salonie?
Podobny silnik 1.6 mpi 128 km występuje w jednym z modeli Hyundaia ciekawe czy to nie jest ten sam motor co w Tivoli i Xlv ?
Jak ktoś coś kuma to dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
- malek
- Pan i Władca
- Posty: 449
- Rejestracja: 09 lis 2006, 18:08
- Model: Inny
- Rok produkcji: 2011
- Pojemność silnika: 1200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Blacharka i silnik
Postautor: malek » 14 cze 2017, 10:53
hm...
porównując poniższe dane techniczne:
https://www.autocentrum.pl/hyundai/elan ... m-od-2016/
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... m-od-2015/
wychodziłoby, że to jednak dwa różne silniki.
porównując poniższe dane techniczne:
https://www.autocentrum.pl/hyundai/elan ... m-od-2016/
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... m-od-2015/
wychodziłoby, że to jednak dwa różne silniki.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości