Rexton Consoola :)
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 293
-
Strona 16 z 20
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 20
- Następna
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 24 paź 2017, 12:39
Znajomy mi załatwił i akurat ja zapłaciłem po znajomości ponad 2K
Jak wymienię całość to od razu napiszę jaka jest różnica w prowadzeniu auta i wchodzeniu w zakręty
Po zrobieniu Przedniego zawieszenia wpadłem na taki pomysł aby to wymienić mimo że na przeglądach wychodzi ze jest OK... Ale jak wspomniałem po 12 czy 13 latach to na bank różnica będzie odczuwalna.....
Jak wymienię całość to od razu napiszę jaka jest różnica w prowadzeniu auta i wchodzeniu w zakręty
Po zrobieniu Przedniego zawieszenia wpadłem na taki pomysł aby to wymienić mimo że na przeglądach wychodzi ze jest OK... Ale jak wspomniałem po 12 czy 13 latach to na bank różnica będzie odczuwalna.....
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 21 cze 2015, 15:01
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: rk75 » 21 lis 2017, 21:25
Tylko nie zapomnij powiedzieć mechaniorowi żeby podłożył pod sprężyny piłeczeki tenisowe buehehehe. Te nowe mogą nie wytrzymać 12 - 13 lat. Z piłeczkami będzie git
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 21 lis 2017, 22:32
Akurat o swoje auto to sie nie boje wszystko wymieniam zawczasu Jak to mówią - Dobra meta na części i auto masz jak nowe
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 13 gru 2017, 10:46
Jestem po wymianie amorków i sprężyn na tył i przód wszystko nowe i oryginalne Ssangyonga . Czy jest różnica? Zdecydowanie auto prowadzi się dużo lepiej, czuć usztywnienie i jest różnica przed i po ... Wiek robi swoje mimo że na przeglądzie wychodzi iż jest tip top
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: uki » 13 gru 2017, 21:07
A jak z wysokością auta, wstało odrobinę na nowych sprężynach?
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 13 gru 2017, 22:22
Uki auto stoi wyżej to na bank... no i jak wspominałem jest sztywniejsze - Ja dużo jezdze ze swoim małym dzieckiem więc dla mnie bezpieczeństwo musi być ... szczególnie jak w trase jadę to nie może mnie zawieść...
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: MaxHummel » 31 gru 2017, 0:32
Consool pisze:zapłaciłem po znajomości ponad 2K
Nawet nie drogo jak na SY. Te same części w zamiennikach, choć fakt, Sachsa, znalazłem za niecałe 1,5k.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 31 gru 2017, 10:51
Ja to z tymi zamiennikmi to już nie raz miałem przeboje dlatego poszedłem w oryginały .. zresztą i tak nie mam wielu zamienników
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: uki » 31 gru 2017, 13:49
Dokładnie jestem tego samego zdania co do sprawności i jakości niektórych zamienników tym bardziej, że nie robisz tego na chwilę.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 05 mar 2018, 10:14
Przyszła pora na wymianę świec żarowych i przy okazji wymiany świec wymieniam uszczelkę dekla zaworów
Dodatkowo do wymiany filtro-osuszacz klimatyzacji ... Od nowości nie ruszany a przydało by sie go wymienić ... u mnie dodatkowo ma małą nieszczelność. Teraz przy robocie w warsztacie od razu wezmą sie za mały wyciek na wejściu półosi do mostu ( poci sie) tak aby przez nie uwagę nie załatwić go Oczywiście wszystko na oryginałach Ssanga żeby nie zaskoczyła mnie sytuacja że coś nie pasuje
Dodatkowo do wymiany filtro-osuszacz klimatyzacji ... Od nowości nie ruszany a przydało by sie go wymienić ... u mnie dodatkowo ma małą nieszczelność. Teraz przy robocie w warsztacie od razu wezmą sie za mały wyciek na wejściu półosi do mostu ( poci sie) tak aby przez nie uwagę nie załatwić go Oczywiście wszystko na oryginałach Ssanga żeby nie zaskoczyła mnie sytuacja że coś nie pasuje
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: krisw11 » 05 mar 2018, 14:14
Consool Ty ,to jesteś INWESTOR )) przyznaj sie,że już włożyłeś w Rexa prawie tyle ,że byś nowego zakupił ))
Kris
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 05 mar 2018, 14:48
Krisw zaopatruje się w części i płace połowę tego albo i lepiej co na naszym rynku całość mnie kosztowała naprawdę nie dużo
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: krisw11 » 05 mar 2018, 15:35
Ale ja ogólnie napisałem ,że ładujesz w tego swojego smoka troche kasiorki a gdzie ty masz dojścia takie za pół ceny ? W Rosji ) ??
Kris
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Consool » 05 mar 2018, 16:09
Mam swoje male źródełko i moze niebawem będę w stanie innym pomoc bardziej co do wsadzonej kasy .... Faktycznie kupił bym 2 rexa :p ale ... Tym chce pojeździć jeszcze parę lat dlatego robię go na tip top
-
- Forumowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 gru 2017, 18:37
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Consoola :)
Postautor: Pulcheriusz » 22 sty 2019, 20:41
Nie wiem czy wiecie, ale Rexton Consoola od zeszłago lata jest już Rextonem Pulcheriusza. Czyli moim. Ale jego historia dalej będzie forumowa, będę się chwalił. Oto odcinek pierwszy, czyli najbardziej zadbany Reksio pod słońcem właśnie parkuje pod Wrocławiem.
A zaraz później w warsztacie i zabieramy się za to, co zostało do zrobienia. Zasadniczo u mnie Smok zmieni przeznaczenie - z cacuszka, powoli będzie zmierzał w kierunku auta do offowej turystyki, ale bez hardcorów. Takie uzupełnienie motocyklowej pasji.
Po zakupie:
- wymieniamy wszystkie oleje, płyny i filtry (silnik, mosty, skrzynia - wszystko)
- przesmarowanie wałów i podniesienie odpowietrzenia
- wymiana przegubu lewy przód
- wymiana półosi prawej (tu były jaja z częściami, ostatecznie nowej kupić się nie udało, a zamiast regenerować kupiłem na allegro, fartem w świetnym stanie)
- geometria zawieszenia
- wymiana osuszacza klimy (dostałem od Consoola) i całościowy serwis klimy - okazało się, że czas już zabrać się za sprężarkę, która puszczała i została zregenerowana
- wymiana simmeringów w moscie z przodu
- podniesienie przodu na podkładkach z wzoru na forum 50mm
- sprawdzenie świec żarowych i wymiana jednej
- wymiana paska wieloklinowego
Na sam koniec auto dostało nowe opony BF AT KO2 255/55 18 - tu był mega dylemat, bo cholernie mi się podobały alusy w zestawie na lato i chciałem je wykorzystać, stąd nietypowy rozmiar. Nie mogłem zrobić tego Consoolowi i założyć ATki na jakieś badziewne felgi. Mam zestaw zimówek na oryginalnych felgach, ale one są... paskudne!
I to tyle tytułem wstępu. Tak na szybko przygotowanym autem pojechaliśmy na wyprawę do Bośni, ale to już w następnym poście.
Zdrówka!
qqq.jpg
A zaraz później w warsztacie i zabieramy się za to, co zostało do zrobienia. Zasadniczo u mnie Smok zmieni przeznaczenie - z cacuszka, powoli będzie zmierzał w kierunku auta do offowej turystyki, ale bez hardcorów. Takie uzupełnienie motocyklowej pasji.
IMG_20180709_112331.jpg
Po zakupie:
- wymieniamy wszystkie oleje, płyny i filtry (silnik, mosty, skrzynia - wszystko)
- przesmarowanie wałów i podniesienie odpowietrzenia
- wymiana przegubu lewy przód
- wymiana półosi prawej (tu były jaja z częściami, ostatecznie nowej kupić się nie udało, a zamiast regenerować kupiłem na allegro, fartem w świetnym stanie)
- geometria zawieszenia
- wymiana osuszacza klimy (dostałem od Consoola) i całościowy serwis klimy - okazało się, że czas już zabrać się za sprężarkę, która puszczała i została zregenerowana
- wymiana simmeringów w moscie z przodu
- podniesienie przodu na podkładkach z wzoru na forum 50mm
- sprawdzenie świec żarowych i wymiana jednej
- wymiana paska wieloklinowego
Na sam koniec auto dostało nowe opony BF AT KO2 255/55 18 - tu był mega dylemat, bo cholernie mi się podobały alusy w zestawie na lato i chciałem je wykorzystać, stąd nietypowy rozmiar. Nie mogłem zrobić tego Consoolowi i założyć ATki na jakieś badziewne felgi. Mam zestaw zimówek na oryginalnych felgach, ale one są... paskudne!
I to tyle tytułem wstępu. Tak na szybko przygotowanym autem pojechaliśmy na wyprawę do Bośni, ale to już w następnym poście.
Zdrówka!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Posty: 293
-
Strona 16 z 20
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 20
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości