Katalog części
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 mar 2007, 7:00
Katalog części
Postautor: cambodiapatrol » 21 mar 2007, 9:50
Wiatm miłośników samochodów KORANDO
Może kogoś interesuje katalog części Korando Family koreańsko-angielski
wydany przez SSANG YONG MOTOR COMPANY 1989r. A4 ,450str.
okładka miękka,stan idealny. Cena 100zł.
W przypadku zainteresowania proszę o kontakt na email [email protected], tel. 601850751 lub 0228378389
Pozdrawiam Jurek Warszawa
Już nieaktualne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Może kogoś interesuje katalog części Korando Family koreańsko-angielski
wydany przez SSANG YONG MOTOR COMPANY 1989r. A4 ,450str.
okładka miękka,stan idealny. Cena 100zł.
W przypadku zainteresowania proszę o kontakt na email [email protected], tel. 601850751 lub 0228378389
Pozdrawiam Jurek Warszawa
Już nieaktualne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Ostatnio zmieniony 14 sty 2008, 20:19 przez cambodiapatrol, łącznie zmieniany 1 raz.
- trotyl1
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 paź 2007, 8:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
RE. katalog. Witam
Postautor: trotyl1 » 22 paź 2007, 9:01
Forum..nareszcie. Mamm SSy korando family 2,2d z 90 roku, który to gruntownie wyremontowalem, podnioslem i sie nim ciesze juz ponad 2 lata zwiedzajac swiat
Katalog czesci ..troche drogo ? ale napisze do Ciebie maila.
jak ktos ma ochote pogadac jak mozna fajnie zrobic niskim kosztem Family zapraszam
Katalog czesci ..troche drogo ? ale napisze do Ciebie maila.
jak ktos ma ochote pogadac jak mozna fajnie zrobic niskim kosztem Family zapraszam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 sty 2008, 14:15
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: chmiel » 03 sty 2008, 15:21
Mój kolega ma Ssang yonga korando famili którego przywiozłem mu z Belgii jest z bardzo małym przebiegiem ok.70 tyś 2,2 disel z silnikiem od peugota. Muszę mu pomóc go trochę naprawić i przygotować do jazdy potrzebuję końcówkę drążka p[ierowniczego bo ma trochę luzu i trzeba ustawić zbiżność ponadto nie mogę kupić filtra palewa oleju i powietrza jak chcę kupić w sklepach to mi dają jakieś cuda jak możecie to mi pomóżcie.Auto jest z1996roku a I rejestracja z 1998 pozdrawiam
- malek
- Pan i Władca
- Posty: 449
- Rejestracja: 09 lis 2006, 18:08
- Model: Inny
- Rok produkcji: 2011
- Pojemność silnika: 1200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Katalog części
Postautor: malek » 03 sty 2008, 15:41
Zapewne o tym wiesz, ale podobno ciężko o częsci do tego modelu 

- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: Katalog części
Postautor: ArturoK4 » 08 sty 2008, 21:55
Witam , mam okazje kupic korando z 89roku ale nic nie wiem o tym aucie oprócz tego że silnik o pojemnosci 2238 w dislu jest podobno z Isuzu Midi .
Auto z wyglądu przypomina Jeepa CJ7/8.
Proszę o rade.
Auto z wyglądu przypomina Jeepa CJ7/8.
Proszę o rade.
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 gru 2007, 12:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: plutonik » 13 sty 2008, 22:11
Ja mam SS 2,5 D i słysaŁEM że w tym aucie jest własnie silnik od Peugeta, teraz mam mentlik znowu, może jednak ktoś wie u kogo daewoo zamówiło silnik 2,5
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 sty 2008, 14:15
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: chmiel » 14 sty 2008, 18:54
Silniki peugeota były w 2 pojemnościach 2,2 i 2,5 są one bardzo podobne zewnętrznie ale inną pojemność do końca to nie są czyste silniki ale na licencji peugeota i mają kilka inowacji jak filtry 

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 gru 2007, 12:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: plutonik » 20 sty 2008, 20:28
NO to żadna pociecha. I znów będzie problem, sam nie wiem od czego dopasowałem filtr oleju. Z tymi filtrami nieźle nakombinowali. Ale jeżeli okrągły to nieźle chyba bedzie taki sam. Moge zaryzykować i spróbować dopasować. Skoro silniki od Peugeota, to chyba dobrze się składa bo będzie niezły dostęp do częsci. Moze ktoś ma ksiązkę obsługi do Familly, bo nie wiem na co mam przycisk A/C skoro nie ma klimy i nigdy nie było.
- trotyl1
- Rusza z kopyta
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 paź 2007, 8:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: trotyl1 » 25 lip 2008, 23:59
Moi drodzy , silnik 2,2d w family jest to silnik konstruowany przez isuzu i daewoo industrials(te od maszyn).
Remontowałem ten silnik jak i całe swoje auto od podstaw.
Niemalże bliźniaczy silnik jest w isuzu trooperze 2.2d typ c223. Obudowa filtra powietrza jest już inna. Ja u siebie wcisnałem okragły filtr bodajże od peugeota/citroena berlingo. Natomiast pierścienie tłoki , panewki kpl.sprzęgło , elementy przedniego zawieszenia mam wymienione od Troopera 2,2d. Róznica jest w napędzie rozrzadu. "Nasz" jest lepszy od isuzu bo jest na kołach zębatych(niezniszczalny), a nie na łańcuchu.
W kazdym razie z częściami nie mam NAJMNIEJSZEGO problemu. Zresztą nawet skrzynia biegów to wyrób isuzu -Patrz logo na odlewie. Tylny most tez załozyłem od troopera bo udało mi się znaleźć z blokadą mech. róznicowego. Jedyna różnica to trooper ma mniejszy rozstaw kół o ok 30mm. Przełożenia oczywiscie te same.
Silnik 2,5D to juz licenca peugeota po modyfikacjach.
Zresztą family to wdzięczny materiał na modyfikacje, przeróbki i jest ok. jeśli chodzi o wytrzymałosć.
Remontowałem ten silnik jak i całe swoje auto od podstaw.
Niemalże bliźniaczy silnik jest w isuzu trooperze 2.2d typ c223. Obudowa filtra powietrza jest już inna. Ja u siebie wcisnałem okragły filtr bodajże od peugeota/citroena berlingo. Natomiast pierścienie tłoki , panewki kpl.sprzęgło , elementy przedniego zawieszenia mam wymienione od Troopera 2,2d. Róznica jest w napędzie rozrzadu. "Nasz" jest lepszy od isuzu bo jest na kołach zębatych(niezniszczalny), a nie na łańcuchu.
W kazdym razie z częściami nie mam NAJMNIEJSZEGO problemu. Zresztą nawet skrzynia biegów to wyrób isuzu -Patrz logo na odlewie. Tylny most tez załozyłem od troopera bo udało mi się znaleźć z blokadą mech. róznicowego. Jedyna różnica to trooper ma mniejszy rozstaw kół o ok 30mm. Przełożenia oczywiscie te same.
Silnik 2,5D to juz licenca peugeota po modyfikacjach.
Zresztą family to wdzięczny materiał na modyfikacje, przeróbki i jest ok. jeśli chodzi o wytrzymałosć.
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: Katalog części
Postautor: ArturoK4 » 20 sty 2009, 11:57
chmiel pisze:Mój kolega ma Ssang yonga korando famili którego przywiozłem mu z Belgii jest z bardzo małym przebiegiem ok.70 tyś 2,2 disel z silnikiem od peugota. Muszę mu pomóc go trochę naprawić i przygotować do jazdy potrzebuję końcówkę drążka p[ierowniczego bo ma trochę luzu i trzeba ustawić zbiżność ponadto nie mogę kupić filtra palewa oleju i powietrza jak chcę kupić w sklepach to mi dają jakieś cuda jak możecie to mi pomóżcie.Auto jest z1996roku a I rejestracja z 1998 pozdrawiam
Kolego z tego co się orietuję to silniki disla o pojemności 2,238cm w SsangYongach Korando famili z 96r i we wcześniejszych Korando K-4 kopiach CJota-7 które sam posiadam pochodzą z Isuzu Midi typ C-223.
Raczej napewno nie są to silniki Peugotowskie , silniki 2,1 na licencji peugota były wsadzane do Mahindry indyjskiej
Tyle się orietuję , w temacie tego silnika......
W moim korando k-4 mam wymieniony silnik na 2,4TD 2LT-II z Toyki LC70 i z częściami po problemie.....
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 gru 2007, 12:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: plutonik » 20 sty 2009, 22:09
Nieźle, ktoś sie odezwał nie sądziłem że ktos będzie posiadaczem jeszcze wcześniejszej wersji SS, gratulacje z silnikiem 2,2 mamy po kłopocie ale nadal nie mamy pewności co do 2,5, chociaż cała resztkat osprzętu jest taka sam we wszystkich K-4. Gratuluje braku problemu z częściami ale poza silnikiem jest jeszcze trochę rzeczy które muszą się zużyć.
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: Katalog części
Postautor: ArturoK4 » 20 sty 2009, 23:12
plutonik pisze:Nieźle, ktoś sie odezwał nie sądziłem że ktos będzie posiadaczem jeszcze wcześniejszej wersji SS, gratulacje z silnikiem 2,2 mamy po kłopocie ale nadal nie mamy pewności co do 2,5, chociaż cała resztkat osprzętu jest taka sam we wszystkich K-4. Gratuluje braku problemu z częściami ale poza silnikiem jest jeszcze trochę rzeczy które muszą się zużyć.
Odnośnie części które wymieniałem:
- przednie klocki pasuja z Musso , cylinderki chyba też (chyba bo nie pamietam czy wymieniałem)
- tylne okładziny nabijane
- łożyska przód , mechanik wzioł stare i pojechał do sklepu z cześciami rolniczymi-dostał(koszt z wymianą 2szt-200zł.)
- łożysko tylne (posypało się zabezpieczenie na półosi i zmieliło łożysko) koszt łożyska 200zł+zabezpieczenia , regeneracja i olej do mostów 250zł. razem 450zł.
- mosty to kopie tył Dana 44 przód nie jestem pewny ale wyglada na Dana 30 (kopie tzn. wszystko psuje z org.jeep)
- końcówki drażków oddaję do regeneracji.
Jak coś jeszcze wymienię to dam znać , jak masz z czymś problem to pisz , w miarę mozliwości będę się starał pomóc...
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 gru 2007, 12:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: plutonik » 22 sty 2009, 13:10
Problemy a jakże od roku próbuje znaleźć termostat, boje się go wyjąć bo jaieś uszczelki wystają i jak go rozbiorę to chyba nie będzie dało się tego poskladać, poza tym coś sie pierniczy w elektryce, bo jak postoi dłużej ok 10 dni akumulator jest pusty do zera. Poza tym jest nieźle, o filtarch i tak wszyscy wiedzą od niczego nie pasują już próbowałe i mierzyłem wszystkie dostępne powietrza i nic nie pasuje, filtr paliwa zapomnij, już myślę żeby wszystko przelożyć tylko za bardzo nie wiem od czego będzie najlepsze mocowanie. Póki co trzeba jeździć jak się da. Najlepsza zabawa jest w lato, bo jak się porządnie rozgrzeje to całe zawieszenie na ramie skrzypi.
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: Katalog części
Postautor: ArturoK4 » 22 sty 2009, 14:39
plutonik pisze:Ja mam SS 2,5 D i słysaŁEM że w tym aucie jest własnie silnik od Peugeta, teraz mam mentlik znowu, może jednak ktoś wie u kogo daewoo zamówiło silnik 2,5
Zdradź tajemnice jaki masz model auta , rocznik , poj.silnika , typ oznaczenie.
To może szybciej coś znajdziemy .....
Możesz też próbować na tym forum http://www.forum4x4.pl/index.php w dziale "Inne samochodziki" , to forum z różnymi specjalistami i na bank ktoś pomoże......
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 gru 2007, 12:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Katalog części
Postautor: plutonik » 23 sty 2009, 16:22
Model family 1996 r silnik 2,5D ogólnie zalicznay do K-4, we wszystkich dostępnych katalogach niestety mają tylko model z silnikiem 2,2 i rozkładają ręce
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość