Masz instrukcję obsługi auta ? Lepiej trzymaj się tego co tam napisali względem płynów ustrojowych a szczególnie olejów. ( jak nie masz to można ci wrzucić na skrzynkę

Do silnika zalecam Lotos full synt Plus 5W40 - świetny olej a co najważniejsze konfekcjonowany u producenta zatem nie ochrzczony - lepszy niż Mobil.
A do mostów najlepiej lać olej przeznaczony do ciężko pracujących, czyli Fusch Titan z teflonem.
Rezerwa fakt, ale przydaje się taka duża bo nie raz mi się to przydało w trasie. SPALANIE ok - średnia 9 literków to przyzwoicie. U mnie przy mocnym przyspieszaniu mam jakby wzmożony szum z silnika - ale to nie jest żadne wycie ? TOD ma inny olej niż PT i ogólnie chwała mu za to, zobaczysz w zimie jak się to przydaje bo współpracuje z ESP więc niezależnie czy jedna strona stoi na śliskim a druga na ostrym auto równiutko startuje i ani nie zabuksuje na momencik - jedna wada to, że nigdy nie uda ci się tym zapiszczeć oponami dla szpanu bo TOD kasuje takie zapędy a w skrajnych okolicznościach obniża automatycznie moc silnika. Zawsze masz 4x4 i ciągnie z czterech łap z tym, że na normalnej drodze na przód idzie tylko 15% ale jak potrzeba błyskawicznie na przód poda 45% i nawet tego nie poczujesz ani nie usłyszysz.
Zazdroszczę ci normalnych urzędników bo ( pozdrawiam oszołomów Warszawa Targówek) u nas idiotyzmom nie ma końca - upierają się, że ma być nowy numer a to oznacza zmianę dokumentów i spore opłaty. Gmina sobie dorabia budżecik skubiąc klienta.
